Előre is elnézést a kimaradásért!😔 Másodszor pedig ne haragudjatok amiért ez egy kissé semmit mondó rész lesz, ráadásul még rövid is. 😔Igyekszem hozni az izgalmasabb részeket hamar!😊
Jungkook POV:
Amióta megtudtam ki a zaklatóm, azóta folyamatosan történik valami a környezetemben. Érzem amikor jövök haza felé, hogy valaki követ, figyeli minden mozdulatomat, de mikor hátra nézek senkit sem látok magam mögött. Nyugtalan vagyok, idegesebb is az utóbbi időben, de még mindig nem mondtam le a srácról és nem is fogok. Muszáj lesz megismerjem, beszélni akarok vele, megakarom tudni honnan tudja a nevem, meg persze,..jó lenne elhívni egy italra is, amit remélem elfogadna.
Hazaérve észrevettem egy borítékot az ajtómban hagyva, ez pedig elég furcsa, mivel senkitől sem várok levelet. A lakásomba érve mindent ledobáltam magamról, a nappaliba pedig leültem a kanapéra. Idegesen nyitottam ki a levelet.
Biztosan megfog lepni ez a levél amit most végigolvasol, de szeretnék találkozni veled. Hallottam mennyire érdeklődsz felőlem, ezért szeretném ha összehoznánk egy találkozót. A múltkor láthattál fellépés közben, amikor pedig előtted álltam, tagadni sem tudtad volna mennyire tetszett a látvány. Szeretnék veled találkozni, így arra gondoltam legyen a legközelebbi mozi melletti parkban a találkozó. Ott foglak várni Pénteken este nyolc órakor. El ne késs Jungkook.-J.
Értetlenül álltam ez előtt a levél előtt amit ha minden igaz, akkor Jimin írt nekem. Találkozni akar velem? Miért is ne? Így legalább lesz egy csomó minden amit megtudok kérdezni, amire remélhetőleg normális választ fogok kapni. Amíg készítettem vacsorát, folyamatosan kattogtam a levélben leírtakon. Izgatott voltam-e? Természetesen az voltam, illetve az is vagyok. Ha tényleg tudok találkozni vele, nagyon sok mindenről kell akkor majd megkérdeznem, és remélem kapok is választ azokra amiket megakarok tudni. Vacsora után elmentem lezuhanyozni, majd az ágyba dőlve merengtem el azon, mit kellene majd mondanom neki. Tetszik nekem ez a srác, szeretném megismerni, megtudni róla amit csak lehet, ehhez pedig ez a találkozó tökéletes alkalmat ad nekem.
Mivel elég fáradt voltam a mai napom pedig teljesen a hajtásról szólt, nagyon hamar elnyomott az álom. Nem volt rémálmom, de mégsem aludtam teljesen nyugodtan. Mintha valaki folyamatosan figyelne míg én alszom, de akármennyire is néznék körbe senkit sem találnék a lakásomba, hisz egyedül csak én nekem van ide kulcsom.
Másnap reggel mikor felkeltem, első dolgom a reggeli rutinjaim elvégzése volt. Készenlétem után a reggelit amit megcsináltam bedobtam táskámba, ajtómat duplán bezárva kulcsaimat táskámba dobáltam, majd szinte rohantam a legközelebbi buszmegállóhoz, mivel egy kissé késében vagyok. Csodálatos lesz egész nap bent lenni az egyetemen egészen este kilencig. Még épp időben értem a buszmegállóba, így nem késtem le a buszomat. Leültem leghátra ahol helyet találtam, fülesemet a fülembe helyeztem, majd elindítottam telefonom egy random számot. Akármennyire is hallgattam a zenét, valamiért a vöröske zenéje ugrott be, folyamatosan azt hallottam a fejemben. Erre csak elmosolyodtam, elég betegnek nézhetek ki a buszon ülve több emberrel is, akik azt se tudják mit gondolok, de folyamatosan mosolygok.
Nem tudom kiverni a fejemből azt az estét. Mindig magam előtt látom azt a csábos mosolyt, a ködfátyolos szemeket amikkel rám nézett, teste rezdülését a zene ritmusára amivel egybeolvad. Amikor lejött hozzám késztetést éreztem arra, hogy meg kellene csókoljam, de nem tettem meg. Hogy lehetséges az, hogy életemben nem láttam ezt a srácot soha, mégis olyan mintha ismerném őt....egy láthatatlan fonal az, ami összeköthet minket. Talán a sorsfonala? Szeretném ezt megtudni, erre pedig Pénteken fogok választ kapni.
Az egyetemre érve konstatáltam, hogy egyáltalán nem késtem el, aminek roppant mód örültem, hiszen akkor még az előadó sincs a teremben. Az órák unalmasak, sokszor eltudnék aludni rajta, de nem tehetem. Nagyon oda kell figyelnem a tanulásra is, nem hanyagolhatom el egy cseppet sem, ugyanis nemsokára Zh-t fogunk írni, arra pedig mindenféleképp tanulnom kell, ha nem akarom, hogy karó legyen a dolgozatom. Azt hinnék könnyű az egyetem, de bevallom egyáltalán nem az. Rengeteg mindenre tanulni kell, nem is beszélve a folytonos ébrenlétről amit a tanulás miatt minden diák elkövet.
Szerencsémre a mostani óra elég érdekesnek bizonyult ahhoz, hogy ne aludjak be rajta, ezért mindent ami fontos volt, azonnal lejegyzeteltem a füzetembe. Minél többet írtam, annál biztosabb voltam abban ,hogy ma sem fogok aludni a rengeteg tanulnivaló miatt. Csodálatos lesz megint úgy menni majd dolgozni, mintha bevertek volna hatalmas karikákkal a szemeim alatt.
...
Este tizenegykor estem haza. Alig vártam letudjak feküdni, elvégre a mai nap teljesen leszívott, nem is beszélve arról mennyi mindent kellene tanulnom, de jelenleg még levegőt venni sincs energiám, nem hogy még tanuljak. Ledőlve az ágyamon a plafont kezdtem el bámulni, azon gondolkozva, hogy mit is várok a pénteki naptól. Elvégre semmi komolyat nem írt, lehet csak én gondolok bele sokat a találkozóba, de már nagyon várom. Olyan érzés van bennem, mintha egy randira készülnék a kiszemeltemmel. Lehunytam szemeimet.
-Alig várom a pénteket táncos fiú.-motyogtam magamnak, majd elnyomott a mély álom.
CZYTASZ
𝙴𝚡𝚘𝚝𝚒𝚌 𝙳𝚊𝚗𝚌𝚎𝚛[𝙹𝙸𝙺𝙾𝙾𝙺] [SZÜNETEL]
FanfictionPark Jimin az Exotic 666 klub táncosa, aki műsoraival pezsdíti fel az emberek vérét. Előadás módja igazán karizmatikus, szenvedélyes, látványos. Egy nap Jeon Jeong Guk az egyetemista fiút, barátja Kim Taehyung által kerül kapcsolatba az Exotic 666 n...