Part Ten

530 46 4
                                    

(Elnézést a sok késésért! Igyekezni fogok nagyon az írással

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Elnézést a sok késésért! Igyekezni fogok nagyon az írással. Ha tetszett akkor hagyj nyomot! ^_^)

Másnap újra dolgozni kellett mennem, de a többség nem volt bent a szabadságaik miatt, így szinte majdnem egyedül töltöttem a napot. Pár szót tudtam váltani Taehyungal telefonon, aki azt mondta nekem dolgozik a találkozó megszervezésén. Nem kell mondanom, nagyon hálás vagyok a barátomnak amiért ennyire segíteni akar, s rajta áll az egész találkozó, hogy sikerül vagy sem. Este nagyon nehezen sikerült álom hajtanom a fejem, ugyanis folyamatosan megjelent előttem Jisung ahogyan bántja Jimint, ő pedig kétségbeesetten kér tőlem segítséget, de nem tudok segíteni neki s a szemem láttára hal meg. Teljesen valóságosnak élem meg ezeket az álmokat, és ez egyre jobban megrémiszt engem. Amióta újra találkoztam vele, azóta folyamatosan csak rémképek hada sorozza elmémet, ami egyre inkább kezd zavarni. Azt gondoltam ezek elfognak majd múlni, de talán kellene szednem rá valamit ami segítene ebben. 

A nap további része ugyan olyan volt akár csak a többi, ez azért is volt jó, mert a vendégekkel akik törzsvásárlók, mindig tudtam beszélgetni míg rendeléseket kivittem. Nem történt semmi érdemleges, élveztem a nyugalmat ami most ha csak kis ideig is, de legalább van.

Taehyung POV:

Tegnap esti beszámolója Jungkooknak eléggé meglepett, hiszen nem nézné ki belőle az ember a verekedést. Végtére is teljesen jogosan védte meg magát. Ilyen szituációban én is kiakadtam volna, ő még hideg fejjel cselekedett. Az exe teljesen elmebeteg, már segítségre lenne szüksége, mivel ez egyáltalán nem vezet jóra amiket mondott, képes és megteszi. Beszélnem kell Jiminnel valahogyan, hogy tudjon beszélni majd vele Jungkook ezekről a dolgokról. Jobb lesz ha tud majd róla, hiszen nem ártana szerintem. Ma szabadnapos vagyok, ezért elhatároztam, hogy elmegyek a bárba s beszélni fogok Yoongival, hogy hívja ki Jimint egy pár percre míg beszélni szeretnék vele.

Taehyung: Szia Yoongi: hatalmas kérésem lenne hozzád. Szeretném ha Jimint kitudnád engedni egy pár percre míg beszélek vele. Nagyon fontos lenne.

Yoongi: Helló Tae. Miről van szó? Baj van? Lebeszélem vele.

Taehyung: Nincs baj. Beszélni szeretnék vele a múltkori srác miatt.

Yoongi: Ohh igen....akiért odáig van? Na mi történt?

Taehyung: Ez egy kissé személyes dolog, de a lényeg az, hogy Jimin nincs biztonságban. Elakarok neki mondani valamit, amit jobb ha tud és felkészül á, mert nem szeretném ha baja esne. Legyen ennyi elég egyelőre, ha pedig lehet, akkor többet is elmondok.

Yoongi: Hmm....csodálatos. Kezdtem azt hinni már, hogy nincs rosszabb Jackson után, de akkor már megint tévedtem. Jól van, megelégszem ennyivel, de akkor mindent mondj el neki.

Taehyung: Elfogok neki mondani mindent amit én is tudok, de a lényeget majd Kook mondja el neki, ha megtudom oldani azt, hogy beszéljenek a báron kívül.

𝙴𝚡𝚘𝚝𝚒𝚌 𝙳𝚊𝚗𝚌𝚎𝚛[𝙹𝙸𝙺𝙾𝙾𝙺] [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now