Podívala jsem se na Tikky pohledem, ať nás nechá osamotě a tak odešla do počítačové místnosti. Když jsem tu zůstali sami chytla jsem Adriena, rukou si přitáhla jeho hlavu a spojila naše rty. Ze začátku to bylo zmatené, ale pak dokonalé jako vždy.
"Marinette?" vydechl mé jméno, když jsem se od sebe odtrhli. To už jsem ho táhla po schodech nahoru a cestou se sním samozřejmě líbala. Zastavili jsem se u dveří od jeho pokoje, chtěl otevřít, ale já ho táhla chodbou dál až ke zdi, kde jsem měla tajný vchod do pokoje.
Adrien
Zastavili jsem se v rohu u zdi. Díval jsem se jí do očí a nevěděl jsem o čem přemýšlí. Nejdřív nevydala ani hlásku a teď mě opět líbá, ne že bych si stěžoval.
"Půjdu do Divize a skoncuji to jednou pro vždy. Chci, aby si byl po mém boku Adriene." řekla a mé srdce vynechalo několik úderů.
"Slyšela si Tikky, je to nemožné."
"Ani jeden z vás nezná mé pravé já, které skrývám. Ano, žene mě teď chtíč a touha se pomstít, ale díky tobě a tvé lásce dokážu pořád racionálně uvažovat." řekla a vtiskla mi polibek na mou ruku, kterou svírala ve svých.
"To ti nedovolím, nechci tě ztratit. Umřel bych smutkem." řekl jsem a objal jí.
"Já vím, a proto ti slibuju, že neumřu."
"To není možné slíbit Mari."
"Je na čase, aby to s tvým otcem skončilo a mi mohli být spolu." řekla a dotkla se zdi za ní. Ta jakoby zmizela a Marinette mě v táhla do velkého prostorného pokoje.
"Tak tady spíš?!" řekl jsem v údivu a pohlédl zpět na modrookou krásku.
"Ano." řekla a šla blíž k posteli, kde byla na posteli injekce. Vypadala úplně stejně jako ta, kterou mi otec píchl v domnění, že je to droga. Zvedla jí a položila na stůl.
"Vím, že to po tobě nemůžu žádat, ale ty si mi vrátil svobodu a já musím udělat vše proto, aby ti nehrozilo nebezpečí. Přesto tě žádám, aby si šel do Divize se mnou a ukončili to společně."
Stála ke mně zády tak jsem k ní přišel a rukou jí sjel po zádech, chytl jí za boky a vtiskl jí jemný polibek na krk. Cítil jsem jak se zachvěla a lehce se jí podlomila kolena.
"Spolu až do konce?!" řekla a otočila se, aby mi viděla do očí. Usmál jsem se a přibližoval se k jejím rtům.
"Spolu až do konce." řekl jsem rázně a spojil naše rty.
Bylo to dokonalé, postavila se na špičky, abych se nemusel tak moc ohýbat. Přesto jsem jí rukama chytl pod zadkem a zvedl si jí tak, aby si mohla okolo mě obmotat nohy. Položil jsem jí na postel a pomalu rozepínal její zip od mikiny. Najednou jako by se v ní probudila vášeň, líbali jsem se jako kdyby to bylo naposledy. Bylo v tom tolik emocí a já věděl, že už mi jen polibky a dotyky nestačí. Strhl jsem z ní mikinu a než se nadála ležela a já se nad ní skláněl. Sundal jsem jí tílko a něžně jí líbal na krku. Mé rty jsem přesunul na klíční kost až pomalu na bříško a pak zase zpět k jejich rtům. Byla tak nádherná. Ani nevím jak, ale za chvilku jsem na sobě měli jen spodní prádlo. Marinette využila mé nepozornosti a sedla si mi do klína.
"Miluju tě Adriene a vím, že to cítím je opravdová láska."
"Miluju tě Marinette, jsi celý můj svět."
Opatrně jsem jí rozepnul podprsenku a sundal jí. V tom najednou ztuhla jako kdyby jí něco došlo. Nevěděl jsem proč dokud jsem si nevšiml velkého zrcadla co stálo naproti posteli. I v té tmě jsem viděl jizvy co zdobily její záda. Jako kdyby se bála mé reakce a styděla zároveň. Pomalu otočila hlavu a naše pohledy se střetli v zrcadle.
"Nikdo ti už nesmí takhle ubližovat, jinak si ho podám." řekl jsem a bylo vidět, že si oddechla. Přetočil jsem se i sní a teď ležel nad ní. Zbavil jsem nás oba posledních kousku oblečení a pořád jí něžně líbal.
S otázkou v očích jsem pohlédl do její modrých očí a odpovědí mi byl pohled plný lásky s kapkou oprávněného strachu.
"Adriene...." nenechal jsem jí to doříct.
"Marinette." řekl jsem a spojil naše rty a za chvilku i naše těla a duše.
Bylo to zvláštní, nerad se s tím chlubím, spal jsem s tolika holkami a nejenom pro zábavu, ale také kvůli různým misím, s ní to bylo však jiné. Jako kdybych s ní splynul v jedno tělo i duši. Bylo to tak něžné a láskyplné. Užíval jsem si každý pohyb i dotek. Její oči mi řekly, že je to její poprvé, a i proto jsem chtěl, aby to bylo dokonalé. Ona byla dokonalá a zasloužila si jen to nejlepší.
V láskyplném milování, byla i vášeň a já se jí nemohl nabažit. V ten samý okamžik, jsem dosáhli vrcholu a já položil svojí hlavu na její hruď a snažil se popadnout dech. Nebyl jsem jediný, kdo byl zadýchaný. Marinette zavřela oči rukou mi vískala ve vlasech.
Opřel jsem se o lokty a vtiskl jí polibek na tvář. To jí přinutilo otevřít oči a usmála se na mě tím dokonalým úsměvem.
"Teď mě štve, že jsem si na tebe nepočkal." řekl jsem a pohladil jí po tváři.
"Byl jsi první." řekla a zadívala se na mé rty.
"A chci být i poslední Marinette." spojil jsem opět naše rty a strhla se válka mezi našimi jazyky.
Tu noc jsme se od sebe neodtrhli a v duchu jsem děkoval za naší kondičku. Úplně se zastavil čas a existoval jsem jen já a má sladká Mari.
Stále nás to k sobě přitahovalo a z něžného milovaní se stalo dravé a vášnivé. Z Marinette opadl veškerý strach a užívala si to každým kouskem svého těla. Vyzkoušeli jsme tolik poloh a každou chvíli byl dominantní z nás někdo jiný. Bylo to jako naplnění naší lásky.
Byli jsem šťastní a nic nám nechybělo, k ránu jsem usnuli v náruči toho druhého únavou. Objímal jsem jí tak pevně, aby nemohla odejít a ona měla schovanou hlavu v mé náruči.
ČTEŠ
Spolu až do konce
FanficMalá holčička Marinette Dupain- Cheng v dětství přijde o všechno co jenom jde. Je převezena na tajné vládní místo kde dostane na výběr - bojovat o svůj holý život nebo zemřít. Jak moc ovlivní dvanáctiletý pobyt Marinette? Dokáže potlačit svůj výcvi...