2016/január/30
Tudom, hogy azt mondtam, hogy randim lesz, de azt akarom, hogy te is el gyere! Már elég régóta járok Flórával, be szeretném mutatni neked! Hidd el kedves lány, jól kijönnétek.
Frici ajka szomorúan legörbült, szívébe mintha ezer tőrt szúrtak volna. A hideg végigfutott gerince vonalán, ahogyan elméjébe szökött a kép, ahogyan Ádám a lányt fogja átkarolni, vagy még meg is csókolják egymást találkozáskor. Na, az már neki is sok lenne. Hiába határozta el magát, hogy csak barátként fog gondolni a barnahajúra az nem megy könnyen, egyről a kettőre. Újra kirázta a hideg, pedig szobájában kellemes meleg uralkodott, az ablak is be volt csukva. Az ő testét nem a fuvallat rázta meg, hanem a rossz emlékek generáltak libabőrt rajta. Csak barátként, ügyes vagy Frici... már megint a legjobb emberbe sikerült beleszeretned. Ha most másik ember lett volna biztos volt benne, hogy vagy körberöhögné magát, mert itt szenved mint egy elsőbálos tini lány, aki feltűnésmentesen próbálja meg kicsempészni otthonról az óvszert, vagy pedig vigasztalóan hátba veregetné magát, mert ez tényleg csak az ő szerencséje lehet.
Végső elhatározásként, hidegvérét megőrizve próbált írni barátjának, miszerint: „Ja, persze majd leszek a gyertyatartó és akadályozom a szerelmet de, oké! De ha spagettit esztek, akkor viszek ollót. Amúgy igen, szívesen megyek, megnézem én azt a csajt, aki megrontja a keresztény haverom!" Az első fele igaz volt, tényleg voltak ilyen gondolatai, miszerint: ha elkezdenek egymásra nyáladzani ő vagy lekever valamelyiknek egy jobbhorgost –azt még nem döntötte el, hogy Ádámnak, vagy Flórának-, vagy hazamegy. Az üzenet második fel... nos, abba is volt igazság, meg akarta tudni, hogy mi vonzza az osztálytársát abban a lányban. Nem, véletlen sem azért akarta megismerni Flórát, hogy megtudja kik az esetei Ádámnak. Még véletlen sem. Megrázta fejét és úgy döntött készít magának valami vacsora félét, mert addig vajjódot, míg besötétedett. Néhány perc múlva a kanapéjukon végezte ölében egy tányér rántottával és egy szelet kenyérrel, gondolatai elterelése és az unalom elűzése végett bekapcsolt a televízión valami agyrohasztó műsort. Valóság shownak tűnt, pár bevállalós és feltehetőleg szégyenérzet nélküli fiatalfelnőtt egy pontozótábla előtt tejszínhabot fújtak egymásra. Fehérneműben. Férfiak és nők egyaránt. És lenyalogatták. Frici a távirányítót megragadva kapcsolt át inkább egy természetfilmre. Semmi kedve nem volt azt nézni, hogy pár idióta kényezteti egymást mikor ő szerelmi bánattal küszködött. Most, otthon a saját menedékében megtehette, hogy kimutatja ezt. Elgyengülhetett, utálhatott másokat őszintén és szenvedhetett egy kicsit. Az állatokról szóló dokumentumfilm valamennyire megnyugtatta az idegeit és el is álmosodott. Úgy döntött egy gyors tusolás még belefér, így a fürdőbe ment és beállt a zuhanykabinba és megnyitotta a vizet. Lehunyt szemmel tűrte, ahogyan a forró cseppek végigszánkáznak arcán, állán, ádámcsutkáján, kulcscsontján le a V vonaláig és onnan a lábáig egészen a fekete-fehércsempéig. Karja lassan kezdett zsibbadni, ezért nekikezdett tisztálkodni. Nagyjából egy tíz perc múlva nedves testtel, itt-ott szappanhabos hajjal csattogott keresztül a házon. Szobájában ledobta a sebtében derekára tekert törölközőt, felvette szegényes pizsamáját, ami nem állt másból, mint egy alsónadrág és egy régi póló. Mire párnáján nyugtatta fejét az óra elütötte a tizenegyet is.
Reggel fájó fejjel ébredt fel telefonja hangjára. Félálomba nyomta ki a zavaró készüléket. Miután sikerült valamennyi ébrenlétet préselni zöld szemébe jobban megnézte a készüléket. Kis üzenet villogott rajta, amit Ádám küldött. A kezdeti lelkesedés ismét eltűnt a tartalma után.Akkor holnap találkozunk, a hármas randi pedig délután fél ötkor lesz!
Nagy nehezen visszatartotta magát és nem vágta földhöz a kezében tartott masinát, de neki is végesek az idegei, úriasan elkáromkodta magát és hasonló jókedvvel kezdett el felöltözni. Egy egyszerű farmert vett fel, sötétkék pólóval és egy műdögcédulát akasztott nyakába, hogy legyen mivel szórakoznia a nap folyamán és, hogy ne fázzon magára vett egy fekete cipzáras pulcsit is.
YOU ARE READING
F R I C I
Romance❝ SZIA!❞ Egy történet Debrecenről, egy református gimnáziumról, és két fiúról... ❝ FURCSA EGY JELENSÉG VAGY, ÁDÁM.❞ Egymás megismeréséről... ❝VICCES, HOGY MOST CSÓKOLTÁL MEG EGY SRÁCOT ÉS A BIBLIÁBÓL IDÉZEL.❞ Különös kapcsulatukról... ❝ ITT A BALLA...