2015/december/02
Ádám a szobájában ült az íróasztalával szemben, székén hintázott, miközben tekintetét a kezében tartott papír és a kinti kopasz fák között járatta. Unalmában forgatta a kis fecnit, végig az ujjai között, majd átvette a másik kezébe és ugyanezt csinálta még egyszer. Gondolkodott, a levél tartalmán és annak íróján.
Találkozzunk a Csonkatemplom előtt este hétkor. Tudom, hogy nincs vívásod, se angolod, szóval nincs kibúvó.
-F.El kellett mosolyodnia a sorokon, tudta ki a betűk gazdája, Frici. A fiút furcsán figyelmesnek gondolta, amióta kicsit jobban megismerte. Sokan bunkónak tartották, pedig igazán kedves azokkal, akiket szeret. Példának okáért Misi, Nátán, vagy Viktor. Kedvenc szokásává vált a nyakukban lógni szünetekben a szó szoros értelmében, nem egyszer látta már, hogy a szöszi próbálja leszenvedni magáról Frigyes karjait, amik minduntalan rajta csimpaszkodtak. Vagy itt vannak ők. A „megmentős" eset után egészen jól kijöttek egymással, ezzel megszegve saját döntésüket, miszerint békén hagyják a másikat. Nagyon sok apróságot megjegyezett róla, amiket még ő maga is elfelejtette, hogy említett. Most is beugrott neki, hogy talán pát hete mondta Máténak, hogy szereti a Pretty little lairs című sorozatot és azóta szokásává vált Kassainak, hogy a tv show-hoz hasonló módon írja alá a leveleit. Igen leveleit, mivel Frigyes valamiért szeretett leveleket írni. Furcsa személyiség volt ő. Az indokolatlan elegancia híve, egy egyszerű keddi napon képes volt beszambázni az iskolában egy rozsdabarna ingben, ballonkabátban és kalapban, de volt, amikor úgy nézett ki mint egy tipikus 90's évekbeli rosszfiú, az egyszerűbb napokon pedig legjobban a tini sztárokra hajazott a ruhatára, amiért csak úgy olvadoztak a lányok. Ha valaki ránézett először egy tipikus lázadókorú kamaszsrác jutott annak az embernek, aki folyton a telefonját bújja és mindenkivel flegma. De ezzel teljesen szembement. A mobiljára maximum kétszer nézett rá egy nap, csak a meglátása szerint értelmetlen dolgok ellen emelt hangot és egyszerűen csak nem izgatták a felszínes csevejek és csak olyan emberekkel vette körbe magát, akiket hasznosnak talált. Szóval ő volt Kassai, a kívülről tömeg, belülről különc fiú és ez a jellemvonása tetszett Ádámnak. Érdekes volt számára újabb és újabb rétegeibe mélyedni a feketehajúnak.
Elmélkedése végén letette maga elé az üzenetet és telefonját kezébe véve írta válaszát.Rendben, de ha cigit is hozol, hazamegyek.
Talán ez volt az egyik dolog, amit legjobban utált a másikban; a káros szenvedélyei. A cigaretta, az alkohol, és a -szerinte- rossz társaság. De ezektől eltekintve jól érezte magát Fricivel, október óta elég sok időt töltöttek együtt, mondhatni barátok lettek, de ezt kicsit túlzásnak tartotta ezért magában haveroknak könyvelte el magukat. De ezt egyikük sem mondta ki, mintha tiszta lappal kezdtek volna.
Hogy elüthesse az időt nem tette le telefonját, youtubon nézett videókat, instagramon ki-bekövetett pár embert, böngészgette ismerősei profilját és így tovább. Az egész monoton cselekmény addig tartott, míg a facebook be nem dobott neki egy ismerős arcot. Valahonnan felismerte a lány arcát, de nem tudta, hogy honnan. A profilképen kedves rombusz alakú arca volt, az övéhez hasonlóan barna, de egyenes haja, szinte fekete szeme volt és teli fogsorral mosolygott a kamerába. Vállat vonva visszajelölte, nem tulajdonított neki nagyobb jelentőséget, úgy volt vele, hogy biztos valami közös ismerősük útján láthatta, vagy ismerhette.
Végül az óra elütött a negyedhetet, ezért elkezdett készülődni. Keresett magnak valami bélelt pulcsit, farmerjét magán hagyta, felvette szürke kabátját, mélyvörös sálját, zsebébe mélyesztette pénztárcáját és érintőképernyős készülékét, felkapta cipőjét, hagyott egy cetlin a nővérének, hogy elment a városba egy osztálytársával és már ott sem volt.
Pechére megint elkésett, hiába indult el időben. Ő mindig azzal mentegetőzött, hogy csak „olaszosan toppan be", de ilyenkor kicsit szégyellte magát, mivel eléggé maximalista volt. De gyorsan túltette magát rajta, mikor látta Fricit az egyik padról integetni.
ESTÁS LEYENDO
F R I C I
Romance❝ SZIA!❞ Egy történet Debrecenről, egy református gimnáziumról, és két fiúról... ❝ FURCSA EGY JELENSÉG VAGY, ÁDÁM.❞ Egymás megismeréséről... ❝VICCES, HOGY MOST CSÓKOLTÁL MEG EGY SRÁCOT ÉS A BIBLIÁBÓL IDÉZEL.❞ Különös kapcsulatukról... ❝ ITT A BALLA...