Rozdział 10

368 6 3
                                    

~Violetta

-Świetnie wyszłaś na nagraniu...-mówi Eloisa, kiedy pokazuje jej nagranie.Właśnie wczoraj skończyliśmy, jeszcze teledysk i koniec naszej współpracy... Nie wiem czy się cieszyć, czy się smucić. Po tym nigdy już nie zobaczę Leona, może to dobrze.  Nie będę już mu kłamać w oczy..

-Ale z tego Leona ciacho..-mówi Emma, a nagle obok nas pojawia się Roko...

-Słonko, nie za dużo sobie wyobrażasz..?-pyta całując ją w policzek.

-Dlaczego mu nie powiesz prawdy..?-pyta Eloisa. Gdyby była no moim miejscu też miałaby pewnie problem.-Ale wiesz co...teraz tak zauważyłam na to nagranie, że ty masz cały czas zamknięte oczy i nie widziałaś jak na ciebie  patrzy....Widać, że mu się podobasz...

-Idę sprawdzić czy ktoś nie woła kelnerki...-odpowiadam unikając tematu, odkładam telefon i idę na salę, sprawdzić czy ktoś potrzebuje czegoś...Nagle widzę mężczyznę przy stoliku szóstym.

-Dzień dobry...mogę w czymś panu pomóc..?-pytam, a ten nagle obraca się...Był to Leon... Jednym słowem jestem w dupie..

-Roxy..pracujesz tu..?- zapomniałam...mam na sobie perukę, nie zdążyłam jej zdjąć gdyż biegłam stąd ze studia. Jednak jestem uratowana.

-Tak...-odpowiadam wpatrując mu się w oczy...a on w moje

-Ymmm..właśnie miałem ci przekazać, że za dwa dni wyjeżdżamy w trasę...-odwraca wzrok

-Ale ja nie mogę tak nagle powiedzieć mojej szefowej o tym...

-Spokojnie Roxy...-dotknął mojej ręki, a ja zatopiłam się w jego oczach... To ten czas, muszę mu powiedzieć, jeżeli teraz tego nie zrobię to już nigdy...

-Leon ja....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello tu znów ja<33 Dawno mnie tu nie było...heh, ale postaram się zaglądać tu częściej<3 Czy powinna to zrobić..?Komentujcie, głosujcie <3 Bajo do następnego <33

Leonetta ,,Odnaleźć ją...''Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz