သိေစျခင္း
¿¿¿¿¿¿¿¿¿ဒီficက 2018 June28ကစတင္ေရးခဲ့တဲ့ wingsဆိုတဲ့ficကေနခြဲထြက္ထားတဲ့ otpတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္ေနာ္...
အေျခခံသေဘာတရားယူထားတဲ့အတြက္ ပံုစံခ်င္းကြဲပါလိမ့္မယ္.....
.
.
.
.
.
.
.
.....................................................................လိမ္ညာျခင္းနဲ႔စတင္မယ္.......
ေနာင္တနဲ႔အဆံုးသတ္မယ္.....
.
.႐ိုး႐ွင္းပါတယ္...
ကြၽန္ေတာ့လိုလူစားမ်ိဳးက လူေတြလြယ္လြယ္နဲ႔နင္းေျခပစ္ၾကတာခ်ည္းပဲ..
တန္ဖိုးမဲ့တယ္...
အသိဉာဏ္ မဲ့တယ္...
အ႐ွက္မဲ့တယ္....ဒါက ဆင္ေျခေပးေနတာ...
တကယ္ေတာ့ ဒီအလုပ္မွာေပ်ာ္ေမြ႔သလိုေတာင္႐ွိေနခဲ့ၿပီ...ျခဴစားတာ.....
႐ွင္း႐ွင္းေျပာရရင္ sexကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ေနတယ္..
လူမ်ိဳးမေရြးႏွစ္ၿခိဳက္ၾကတယ္....
ေယာက္်ား မိန္းမ ဒါကခြဲျခားထားတာ...
တကယ္ေတာ့ စိတ္ဆႏၵမွာ ဒီလိုခြဲျခားျခင္းမ်ိဳးမ႐ွိဘူး...
ဒါေၾကာင့္လည္း ဒီအလုပ္က ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ အဆင္ေျပေနတာေပါ့....ပင္ပန္းတာေတြ နာက်င္တာေတြ ေမ့ေဖ်ာက္ဖို႔ကြၽန္ေတာ့ကိုအသံုးခ်ၾကတယ္...
ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ နာက်င္တာေတြခ်ည္းခံစားၿပီး အသံုးခ်ဖို႔ေပးခဲ့တယ္...
မ်ွတပါတယ္.....
ဒါက သဘာဝက်တာပဲေလ....ကြၽန္ေတာ္ နာမည္park jimin....
ဒီကလပ္မွာ အသက္၁၂ႏွစ္ထဲက ေရာက္ေနခဲ့တာ....
အသက္၁၃ႏွစ္မွာ လိင္ပိုင္းဆိုင္ရာအၾကမ္းဖက္ခံရတယ္....
ပထမဦးဆံုးေပမယ့္ မငိုခဲ့ဘူး....
ဒါကကြၽန္ေတာ့ဘဝဆိုတာသိခဲ့လို႔...
အသက္ ၁၅ႏွစ္မွာ အငယ္ပိုင္းျပည့္တန္ဆာလုပ္ေနရၿပီ....အခုလား......
အခု....အသက္ ၂၀ေရာက္ေနၿပီ...
သူနဲ႔လည္းစတင္ေတြ႔ဆံုခဲ့တယ္......
သူ႔ကို သူ႔အျပံဳးကို ျမင္ျမင္ခ်င္း မုန္းေလာက္တဲ့အထိ ခ်စ္ခဲ့တယ္....
အ႐ွက္မဲ့တဲ့ ကြၽန္ေတာ္က သူ႔လိုလူကို ခ်စ္ခဲ့တယ္.........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..............Lie....."ငါလာတယ္....jimin......''
".................''
"ေက်းဇူးျပဳၿပီး သတိရေပးပါေတာ့.......''
.
.
.
.
.
.
.
.
Vminေလးပါ
Namhopeလည္းပါပါတယ္....
႐ိုင္းသြားရင္ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္...
ေနာက္ထပ္ဒီလို႐ိုင္းတဲ့အသံုးႏႈန္းမ်ိဳးမသံုးျဖစ္ေအာင္ သတိထားေရးပါ့မယ္ 😁😁😁😁😁Hoppiesmile
December17သိစေခြင်း
¿¿¿¿¿¿¿¿¿ဒီficက 2018 June28ကစတင်ရေးခဲ့တဲ့ wingsဆိုတဲ့ficကနေခွဲထွက်ထားတဲ့ otpတစ်ခုဖြစ်ပါတယ်နော်...
အခြေခံသဘောတရားယူထားတဲ့အတွက် ပုံစံချင်းကွဲပါလိမ့်မယ်.....
.
.
.
.
.
.
.
.....................................................................လိမ်ညာခြင်းနဲ့စတင်မယ်.......
နောင်တနဲ့အဆုံးသတ်မယ်.....
.
.ရိုးရှင်းပါတယ်...
ကျွန်တော့လိုလူစားမျိုးက လူတွေလွယ်လွယ်နဲ့နင်းခြေပစ်ကြတာချည်းပဲ..
တန်ဖိုးမဲ့တယ်...
အသိဉာဏ် မဲ့တယ်...
အရှက်မဲ့တယ်....ဒါက ဆင်ခြေပေးနေတာ...
တကယ်တော့ ဒီအလုပ်မှာပျော်မွေ့သလိုတောင်ရှိနေခဲ့ပြီ...ခြူစားတာ.....
ရှင်းရှင်းပြောရရင် sexကိစ္စနဲ့ပတ်သက်နေတယ်..
လူမျိုးမရွေးနှစ်ခြိုက်ကြတယ်....
ယောက်ျား မိန်းမ ဒါကခွဲခြားထားတာ...
တကယ်တော့ စိတ်ဆန္ဒမှာ ဒီလိုခွဲခြားခြင်းမျိုးမရှိဘူး...
ဒါကြောင့်လည်း ဒီအလုပ်က ကျွန်တော်နဲ့ အဆင်ပြေနေတာပေါ့....ပင်ပန်းတာတွေ နာကျင်တာတွေ မေ့ဖျောက်ဖို့ကျွန်တော့ကိုအသုံးချကြတယ်...
ကျွန်တော်ကတော့ နာကျင်တာတွေချည်းခံစားပြီး အသုံးချဖို့ပေးခဲ့တယ်...
မျှတပါတယ်.....
ဒါက သဘာဝကျတာပဲလေ....ကျွန်တော် နာမည်park jimin....
ဒီကလပ်မှာ အသက်၁၂နှစ်ထဲက ရောက်နေခဲ့တာ....
အသက်၁၃နှစ်မှာ လိင်ပိုင်းဆိုင်ရာအကြမ်းဖက်ခံရတယ်....
ပထမဦးဆုံးပေမယ့် မငိုခဲ့ဘူး....
ဒါကကျွန်တော့ဘဝဆိုတာသိခဲ့လို့...
အသက် ၁၅နှစ်မှာ အငယ်ပိုင်းပြည့်တန်ဆာလုပ်နေရပြီ....အခုလား......
အခု....အသက် ၂၀ရောက်နေပြီ...
သူနဲ့လည်းစတင်တွေ့ဆုံခဲ့တယ်......
သူ့ကို သူ့အပြုံးကို မြင်မြင်ချင်း မုန်းလောက်တဲ့အထိ ချစ်ခဲ့တယ်....
အရှက်မဲ့တဲ့ ကျွန်တော်က သူ့လိုလူကို ချစ်ခဲ့တယ်.........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..............Lie....."ငါလာတယ်....jimin......''
".................''
"ကျေးဇူးပြုပြီး သတိရပေးပါတော့.......''
.
.
.
.
.
.
.
.
Vminလေးပါ
Namhopeလည်းပါပါတယ်....
ရိုင်းသွားရင်တောင်းပန်ပါတယ်နော်...
နောက်ထပ်ဒီလိုရိုင်းတဲ့အသုံးနှုန်းမျိုးမသုံးဖြစ်အောင် သတိထားရေးပါ့မယ် 😁😁😁😁😁Hoppiesmile
December17