ေက်နပ္ျခင္းLIE

4.3K 524 34
                                    

က်ြန္ေတာ္ဒီလိုေတြခ်ည္း အသက္၁၃ႏွစ္ထဲကေနခဲ့ဖူးတယ္.....
ငယ္ရြယ္လြန္းတဲ့အခ်ိန္မွာ အသက္နဲ႔မလိုက္ေအာင္ ခံစားခဲ့ရတဲ့ နာက်င္မႈ့က မေျပာျပႏိုင္ဘူး....

တစ္ခါမွမၾကံဳဖူးမျမင္ဖူးတဲ့ ေယာက္်ားေလးခ်င္းေနထိုင္တဲ့ပံုေတြကိုပထမဦးဆံုးျမင္လိုက္ရတဲ့ေနက ကြၽန္ေတာ့ဘဝပ်က္စီးခဲ့တဲ့ေန႔ပဲ....

လက္ေတြကိုယ္တိုင္ေတြ႔ခဲ့ရတဲ့အတြက္ ေၾကာက္ရြံမႈ့က ထူးထူးျခားျခားမ်က္ရည္မက်လာဘူး...

အားသန္လြန္းတဲ့သူတို႔ရဲ႕လက္ထဲမွာကြၽန္ေတာ့ ခနၶာကိုယ္ဟာ ျဖစ္ခ်င္တိုင္းျဖစ္ ပ်က္ခ်င္တိုင္းပ်က္စီးသြားခဲ့တယ္.....

အျပစ္ေပးတာလား.....ကြၽန္ေတာ္တို႔မိသားစုအေပၚမွာေလ.....
ဒီလိုအသက္ေတာင္မျပည့္ေသးတဲ့ ကေလးကို ကံၾကမၼာက အျပစ္ေပးခဲ့တာလား....
ကြၽန္ေတာ့အျပစ္ေတြကပိုႀကီးခဲ့လို႔ထင္တယ္ အခုဒီလိုေယာက္်ားေတြနဲ႔ အတူေနရဖို႔ ကံတရားက ပစ္ပစ္ခါခါကို ရက္စက္ခဲ့တာ....

"......ဘယ္လို...လဲ....နားေတာ့မလား.....''

ရဲထြတ္ေနတဲ့ကိုယ္ေပၚမွာလည္း လက္ဝါးရာက အထင္းသားပဲ..႐ွိေနတယ္...
ေသးသြယ္လြန္တဲ့ ခနၶာကိုယ္ေလးက အားနည္းမယ္လို႔ထင္ခဲ့ေပမယ့္ ထင္ထားတာထက္ေတာင္ သူေတာင့္ခံႏိုင္တာပဲ.....

မုန္းစရာေကာင္းလြန္းတယ္ေလ ပိုက္ဆံအရမ္းမက္လြန္းတဲ့ အပ်က္ေကာင္နဲ႔တစ္ညတာ ကုန္ဆံုးရတာ...

"ခင္ဗ်ား ေက်နပ္ရင္ေပါ့.......!!!...ဟ.......ကြၽန္ေတာ္က အဆင္ေျပတယ္......''

တကယ္ေတာ့ လံုးဝကိုမခံစားႏိုင္ေတာ့တာ....
အရမ္းလည္းေမာၿပီး အသက္႐ွဴမဝခ်င္ေတာ့တာအမွန္ပဲ.....
မ်က္လံုးေတြလည္းျပာေဝေနၿပီး ခနၶာကိုယ္ကပူထူေနရင္းနဲ႔ အသိက တစ္ခ်က္ခ်က္လြတ္ခ်င္ေနၿပီ....

ကိုယ္တိုင္ပဲသိတယ္....
ကို နာက်င္တာ ကိုပဲခံစားရတာ...
သူသိပါ့မလား......
သူမသိခဲ့ပါဘူး....
အရာရာကိုေပါ့.....

.
.
.
အခ်ိန္အားျဖင့္ မနက္ ေလးနာရီ.....
ညလံုးေပါက္ ေတာင့္ခံထားရင္း သူလည္းအနည္းငယ္ေတာ့ကြၽန္ေတာ့ကိုအထူးအဆန္းျဖစ္ၿပီး အံျသေနခဲ့တယ္....
ဒီေကာင္ေတာ့ အရမ္းကို ဒီအရာေတြကိုႏွစ္ၿခိဳက္တယ္ဆိုၿပီး.....

LIE|| Vmin (Complete)Where stories live. Discover now