စိန္ေခၚျခင္းLIE

4.1K 502 18
                                    

အပ်က္တစ္ေယာက္ တနည္းေျပာရရင္ ေယာက္်ားပ်က္တစ္ေယာက္ကို အျပင္မွာ ဒီလိုတစ္ခါမွမေတြ႔ဖူးဘူး....
ကလပ္မွာ႐ွိတဲ့ ေယာက္်ားေလးတစ္ခ်ိဳ႕ကို ျမင္ဖူးခဲ့ေပမယ့္လည္း အခုလို ေပမမွီ ေဒါက္မမွီ ကေလး႐ုပ္နဲ႔ လူမ်ိဳးကိုမျမင္ဘူးခဲ့.
အသက္ေကာျပည့္ရဲ႕လားမသိ...
အေဖကေတာ့ လုပ္ခ်လိုက္ျပန္ၿပီ....

"ဒီအိမ္ဟုတ္လားဆို....ကြၽန္ေတာ္မအားဘူး...''

အလိုေလး....႐ိုင္းခ်က္ကကန္းကုန္တယ္
မုန္းဖို႔ေကာင္းတဲ့လူစားမ်ိဳးေတြေလ....
ပိုက္ဆံေလးတစ္ရြက္ေလာက္ ေထာင္ျပလိုက္တာနဲ႔ ခနၶာကိုယ္ေပးတဲ့လူစားမ်ိဳးေတြကမ်ား မအားဘူးတဲ့....အင္းေလ ဘယ္အားမလဲ ဒီကမရရင္ တျခားေနရာမွာ သြားအိပ္ရမွာမို႔လား...ဒီကလူကပဲေတာင္းပန္ပါတယ္...

"ဒီအိမ္ဟုတ္တယ္....ဝင္လာခဲ့...''

Taehyungအေ႐ွ႕ကေနဝင္သြားၿပီး အေနာက္ကေနထပ္ၾကပ္မကြာလိုက္လာတဲ့ ထိုေကာင္ေလးကို အလိုမက်တာေတာ့အမွန္ပဲ...

"ဂ်စ္....''

အေနာက္ကေန မီးျခစ္ျခစ္လိုက္တဲ့အသံေၾကာင့္ taehyungေျခလွမ္းတန့္သြားခဲ့တယ္....
အေနာက္လွည့္ၾကည့္ေတာ့ ပါးစပ္နားေတ့ထားတဲ့ ေဆးလိပ္ကိုမီးညႇိဟန္ျပဳေနတဲ့ ေကာင္ေလး...

"ဒီအိမ္မွာ ေဆးလိပ္ေသာက္ခြင့္မ႐ွိဘူး....''

ေျပာေနတဲ့ taehyungရဲ႕စကားကို မၾကားခ်င္ေယာင္ေဆာင္ကာ ပါးေဖာင္းေဖာင္းထဲအျပည့္႐ွိေနတဲ့ အေငြ႔ကို taehyung မ်က္ႏွာတည့္တည့္ မႈတ္ထုတ္လိုက္ၿပီးကာမွ....

"တစ္လိပ္ေလာက္ေတာ့ ဘာမွမျဖစ္ဘူးမလား.....ျခံထဲမွာေသာက္ၿပီးမွ ဝင္ခဲ့လိုက္မယ္......ဘယ္အခန္းလဲသာေျပာခဲ့....''

ဘုရားေရ....သူလုပ္တဲ့အလုပ္ၾကည့္ေတာ့ sex worker.... စကားေျပာေတာ့အေၾကာႀကီးနဲ႔... ကို႔အဆင့္ကိုမသိခ်က္က ...မ႐ွက္တက္တာလား....

"ဒုတိယထပ္ကိုတက္သြားလိုက္....''

သိၿပီဆိုတဲ့ပံုစံနဲ႔ေခါင္းၿငိမ့္ျပၿပီး ျခံထဲက ခံုေပၚမွာထိုင္ရင္း ေဆးလိပ္ကိုေအးေဆးစြာေသာက္ေန၏
အ႐ွက္မ႐ွိ မ်က္ႏွာေျပာင္တိုက္ေနတဲ့ အပ်က္ေကာင္ေတြရဲ႕ စ႐ိုက္က ဒီလိုမ်ိဳးလား...

LIE|| Vmin (Complete)Where stories live. Discover now