Selamünaleyküm canlarım. Uzun zaman oldu buraya uğramayalı. Sizleri çok özledim. Size bölüm yazmayı da öyle. Hikayelerimin her biri ayrı ayrı burnumda tütüyor. Wattpad'deki sorun ne yazık ki hala devam ediyor. Ama takipteyim. İnşallah düzelir düzelmez tekrar bütün kitaplarımı yayınlayacağım. Bu arada boş durmuyorum tâbi. Hepsi üzerinde ciddi bir düzenlemeye başladım. Hatta Afra ve Berzah'ta köklü değişiklikler yapmayı planlıyorum. Bazı bölümlerde daha önce okumadığınız eklemeler yapıyorum. İnşallah çok güzel bir dönüş olacak benim için. Son olarak sizlere en son bahsettiğim yeni bir kurgu vardı aklımda. Gerçek bir hayat hikayesinden esinlenilerek oluşturduğum tek bölümlük ama oldukça uzun bir kurgu olacak. Onu da ufaktan kaleme almaya başladım. Ben hikâyeyi dinlediğimde çok etkilenmiştim. Eminim sizlerde okurken aynı duyguları hissedeceksiniz. Şimdilik Gönlümün Kıblesi'ni düzenleyip birkaç bölümü ara ara paylaşacağım. Keyifle okuyun. En sevgiliye emanetsiniz.
🕊️
Nehir Gözlü Adamdan Gece Gözlü Kadınına ...
Gönlümün kıblesi... Bir gülüşüne bağlı gizli tebessümlerim. Kirpiklerinin ucunda mı saklı cennetim, yoksa öpmeye koklamaya doyamadığım avuç içlerinde mi ? Çocukluğum, gençliğim, sol yanım... Gözlerimin gözlerine değdiği ilk ve tek kadın. Kaderin kaderim olsun. Ömrüm kollarında son bulsun istiyorum. Bu aciz kulun dünyasını aydınlatan güneşi olur musun ? Benimle Evlenir misin Gün ışığım ?
Elinde tuttuğu defter zangır zangır titriyordu. Tüm vücudu gibi...
Böyle bir sürprizi kesinlikle beklemiyordu. Bu adam ne yapıyordu böyle zavallı kalbine... Göğsü daha önce hiç böylesine çarpmamıştı. Hissettiği yoğun çarpıntı yüzünden neredeyse bayılacaktı. Gözünden ardı ardına dökülen yaşlara bir türlü engel olamıyordu. Ne güzel bir lütuftu bu adam gönlüne, ömrüne. Öylesine şaşkın, öylesine heyecanlıydı ki ne tepki vermesi gerektiğini dahi kestiremiyordu. Sahi çok mu sessiz kalmıştı? Yanlış anlar mıydı acaba bu sessizliği nehir gözlüsü?Başını usulca kaldırdı ve gözünü bir saniye bile ondan ayırmayan nehir yeşili gözlerle buluşturdu bakışlarını. Derin bir nefes aldı. Yaşlar hala yanaklarından süzülmeye devam ediyordu. Ancak yüzü aksine tebessüm doluydu. Kalbi o kadar hızlı atıyordu ki konuşabileceğinden bile emin değildi. Derin bir nefes aldı ve ardından boğazını temizledi. Kısacık bir an sonra titreyen sesi duyuldu derinlerden. Ve tebessüm dolu dudaklarından saniyeler önce kalbine nakşettiği o sözcükler döküldü.
Çocukluğum, gençliğim, sol yanım... Gözlerimin gözlerine değdiği ilk ve tek adam. Kaderimiz, nefesimiz, günümüz ve gecemiz bir olsun. Ömrümüz birlikte son bulsun. Kur'an koksun evimiz. Hayır konuşsun dilimiz. Ayet ayet yaşayalım bu hayatı. Gönlü güzel, ruhu güzel ,ahlakı güzel evlatlar yetiştirelim. Kaderimizi yazan en güzel yazıcı karşısında melekler şahidim olsun ki ; ömrümün sonuna kadar soracağın tüm sorulara tek cevabım olacak. Binlerce kez EVET..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖNLÜMÜN KIBLESİ
EspiritualBir insanın çocukluğu onun kaderi olabilir mi? Kaderleri ana rahmine düştükleri an bir yazılmış iki yürek... Aynı gün aynı saatlerde dünyaya ve birbirlerine merhaba diyen iki minicik kalp... Yıllar sonra birbirlerine yanacaklarını bilmeden henüz ço...