Capitolul 10

6.4K 291 23
                                    


,, Adevaratii demoni se afla in      oameni."

   Katy

  Lumina soarelui intra pe geam, semn ca nu am tras draperiile aseara. Incerc sa imi ridic capul de pe perna, dar o durere imi sageteaza capul . La dracu, imi spun. Zici ca tocmai m-am trezit dintr-o seara de betie. Mai astept 30 de secunde si imi fac curaj sa incerc sa ma ridic din nou. De data asta nu renunt si ma ridic usor din pat si incep sa scotocesc dupa niste pastile de dureri prin sertar. De ce nu le gasesc niciodata cand am nevoie de ele? Cand in sfarsit le gasesc, scot doua din tipla si le inghit repede. Slava domului ca aveam o sticla cu apa langa pat. Imi asez usor la loc capul pe perna si hotarasc sa mai raman asa pentru cinci minute, in speranta ca durerea mea se va mai diminua. Imi amintesc ca in seara asta trebuie sa fac o livrare pentru Steve si toata linistea mea dispare, asa ca ma ridic din pat. Merg la baie, sa imi fac un dus si sa ma spal pe dinti , apoi merg la bucatarie. Imi iau telefonul cu intentia sa il sun pe Alec, dar atentia imi este distrasa de un mesaj de la Kayden.

  Buna dimineata! Sper ca te simti bine.

  Un zambet imi apare pe fata. Este dragut sa stiu ca ii pasa de mine.

Buna dimineata! In afara de o durere de cap, ma simt perfect. Mersi ca  ai intrebat intrebat.

  Imi amintesc ca voiam sa il sun pe Alec asa ca pornesc rapid un apel video catre el. Ca de obicei imi raspunde destul de rapid.

- Buna, Alec! Ce faci?

- Hei blondo! Doar ce m-am intors de la sala. Ce e cu fata asta stramba?

   Extraordinar! A si observat ca nu ma simt tocmai bine.

- Am avut un atac de panica aseara, iar acum ma cam doare capul.

- Atac de panica? Ce s-a intamplat? ma intreaba fratiorul meu ingrijorat.

- S-a creat zarva la club . Nici nu stiu. Pur si simplu m-am panicat. Incerc eu sa dreg situatia si sa o fac sa nu para deloc grava.

-  Mai iei pastilele?

  O spune incet de parca ar vrea sa nu ma supar.

- Da, le iau , spun si oftez nemultumita de intrebarea lui. 

- Spune-mi, cum merge cu seful tau gelos ca vorbesti cu un alt barbat? spune el ca sa schimbe subiectul.

- Gelos? Ce tot vorbesti acolo, Alec? Pana la urma Kayden avea tot dreptul sa se supere ca stateam degeaba in loc sa muncesc, simt eu nevoia sa imi iau apararea.

- Hai ma lasi? Crezi ca m-am nascut ieri? Am vazut cum te priveste barbatul ala, iar eu sunt tot barbat si stiu ce inseamna sa fii gelos. In plus, nu ai vazut ce fata am facut cand i-am zis ca sunt fratele tau? incepe sa rada in hohote.

-Nu sunt sigura ca trebuia sa ii spui ca esti fratele meu...

- De ce?  Alec devine deodata serios.

- Pentru ca.. Katy este o alta persoana, iar Katy nu are un frate pe nume Alec.

-Oh, haide! Doar nu crezi ca o sa puna un detectiv sa iti urmareasca trecutul sa vada daca ai un frate sau nu. 

- Cred ca ai dreptate, poate imi fac griji degeaba, spun eu nu total convinsa.

- Nu te mai gandi atat... Bucura-te de Kayden.

-Oooof. Sa te iei de mana cu Steph. Trebuie sa inchid, imi e foame. 

   Bine, nu atat de foame incat sa inchid neaparat chiar acum, dar vreau sa inchei discutia despre Kayden, ma face sa devin agitata. Este foarte dificil sa vorbesc despre el cand habar n-am ce se intampla intre noi.

Pasiuni periculoase Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum