" A iubi inseamna, poate, a lumina cea mai intunecata parte din noi"
Katy
Kayden este imposibil. De dimineata m-a anuntat ca atunci cand isi termina treaba la birou vom merge sa imi adun lucrurile, ca sa le ducem la el. Bineinteles ca l-am refuzat din nou. Relatia noastra avanseaza prea repede si nu vreau sa se strice din cauza asta. In plus, la dracu, fac trafic de droguri. Am niste peruci pe care daca le-ar vedea Kayden nu stiu ce i-as zice despre ele. Imi este foarte teama ca va afla despre asta si nu ma va lasa sa ii explic.
Vocea lui Steph ma distrage de la gandurile mele.
- La ce te gandesti din nou? ma intreaba ea in timp ce continua sa alerge pe banda.
- Kayden vrea sa ma mut la el.
Se intoarce spre mine zambind cu o spranceana ridicata.
- Se pare ca seful nu pierde vremea, spune ea mandra.
Ma vede ca nu sunt prea incantata si imi da un pumn in umar, incat aproape ma dezechilibrez si cad de pe banda.
- De ce ma lovesti? ma rastesc eu la ea.
- De ce nu te bucuri? se ratoieste la mine.
- Pentru ca îmi e frica, recunosc eu. Îmi e frica ca o sa se plictisească de mine.
Și realizez ca nu doar adevărul ma sperie, ci și gândul ca într-o zi Kayden nu va mai avea ochi pentru mine. Ca va realiza ce persoana distrusa sunt și va hotari ca are nevoie de altcineva.Nu aud ce zice Steph in continuare, pentru ca usa salii de sport se deschide, iar pe ea intra ultima persoana cu care as vrea sa ma intalnesc pe strada. Kai paseste mandru inauntru, de parca ar fi un rege, iar eu cred ca sunt pe cale sa am o cadere nervoasa.
- Katy! Tu ma auzi ce zic aici?
Adevarul e ca nu am auzit nimic. Toata atentia mea se concentreaza asupra lui Kai.
- Nu. Imi pare rau. Ma gandeam la ... altceva.
Ma ingrijorez degeaba. E posibil nici sa nu ma recunoasca. De fiecare data am purtat o peruca roscata tunsa scurt. Dar se pare ca soarta ca de obicei este impotriva mea, caci chiar in urmatoarea secunda Kai se intoarce cu fata spre locul unde ma aflu eu si Steph.
Imi mut rapid privirea in alta directie, dar prea tarziu pentru ca el a observat ca il priveam. La dracu! La dracu! La dracu! Poate nu stie ca sunt eu. Doamne, ce ma fac? Trebuie sa o scot pe Steph de aici cat mai repede.
- Katy, ce se intampla cu tine? Arati de parca ai fi vazut o fantoma.
Nu apuc sa raspund, caci cineva isi drege glasul in stanga mea, si nu e nevoie sa ma intorc ca sa stiu ca e Kai. Trag aer in piept si imi rasucesc capul in directia lui.
Isi plimba privirea zambind de la mine la Steph. Sper ca nu este atat de nebun incat sa spuna ceva despre afacerile cu droguri. Un zambet viclean ii infloreste pe chip cand incepe sa vorbeasca:
- Buna, fetelor! Ce mai faceti?
Ma uit catre Steph, care ma privea deja sceptoica. In acelasi timp si privirea lui Kai era lipita de mine si imi e foarte greu sa ma controlez sa nu incep sa tremur. Trebuie sa imi amintesc ca suntem in public. Nu o sa faca o prostie aici.
- Katy, il cunosti pe acest barbat? ma intreaba Steph.
La dracu! I-a zis cum ma cheama. Deschid gura sa ii raspund ca nu, dar Kai mi-o ia repede inainte.
CITEȘTI
Pasiuni periculoase
RomanceViata ei perfecta se transformase intr-un cosmar. Traia o aventura periculoasa in care isi putea distruge viitorul sau chiar pierde viata. Dar ce se intampla cand Katy il intalneste pe Kayden? Va reusi el sa o salveze? Sau este pierduta pentru totde...