Capitolul 38

4.6K 212 7
                                    


Ella

Tocmai ce am facut cunostinta cu Josh, unchiul lui Kayden, care se dovedeste a fi un domn foarte de treaba. Imi este foarte rusine sa stau de vorba cu el, sa ii povestesc despre afacerea lui Steve cu droguri si despre transporturile pe care le faceam eu. Mi se strange inima imaginandu-mi ca ma judeca, la fel ca Trent si Steph. Ca tot veni vorba de ei, nu am apucat sa ii vad de la momentul la care m-au inchis in debara, si sincer nu vreau sa o fac prea curand. Daca i-am vorbit lui Kayden despre viata mea, nu inseamna ca mai am puterea sa le-o spun si lor. Imi este rusine si de ei. Teama de a fi judecata, condamnata de cei din jur ma macina atat de mult, incat cred ca ar trebui sa imi gasesc un alt job numai ca sa nu mai dau ochii cu ei.

Josh imi pune intrebari, iar la discutia noastra s-a alaturat si prietenul lor politist. Stau lipita de Kayden ca nu cumva sa ma aresteze. Am incredere in Kayden, mai mult decat in oricine, dar nu am incredere in oamenii din jur. Mai ales intr-un politist. El imi simte nelinistea fata de interlocutorii nostri si ma strange de mana sau de coapsa din cand in cand, gest care imi transmite o stare de liniste si imi domoleste bataile inimii. Desi imi vorbeste frumos, am impresia ca politistul ma priveste cam sceptic. Sau sunt eu paranoica. Prefer a doua varianta.

- Kayden, o putem implica pe Ella intr-un program de protectia martorilor, dar asta ar lua ceva timp. Important e ca pana cand o sa gasim o modalitate de a il baga la inchisoare pe Steve, sa nu faceti vreo prostie de capul vostru, spune Albert, politistul.

Privirea lui se muta de la Kayden la Josh. Acestia il aproba, dar pot citi cu exactitate pe fata lui Kayden ca nu are de gand sa ii urmeze sfatul prietenului sau. Chiar nu vreau sa ma gandesc ce vrea sa faca, caci cu siguranta are deja ceva in gand.

- Nu-ti face griji, Albert, il linisteste Josh.

Albert se ridica, iar noi restul, ii urmam exemplul.

- Eu o sa ma retrag. Mi-a parut bine sa te cunosc, Ella. Mi-ar fi parut mai bine daca ne-am fi intalnit in circumstante mai fericite, dar ....

Incearca sa faca o gluma, dar nu pot rade la asa ceva.

- Si mie, e tot ce reusesc sa spun.

- Te conduc, ii spune Kayden in timp ce se indreapta amandoi spre usa.

Eu si Josh ramanem pe canapea, asteptandu-l. Josh imi zambeste incurajator. Un zambet ce ma face sa ii raspund la fel. Kayden se intoarce, dupa ce trece pe la bucatarie. Toarna cate un pahar de wiskey pentru el si Josh. Niciodata nu l-am vazut sa bea atat de devreme. De obicei bea cate un pahar seara. As vrea sa fac ceva incat sa nu mai fie atat de tensionat.

- Peste cateva minute o sa vina cineva cu care o sa faci cunostinta.

- Cu cine?

Da paharul peste cap inainte sa imi raspunda, dar chiar atunci se aude soneria.

- Chiar la fix, spune el.

Il privesc incruntata in timp ce se indreapta agale catre usa. Ma uit la Josh, dar el ridica din umeri cum ca nu ar sti despre ce e vorba. E imbracat in blugi si un tricou. De 3 zile nu a mers la birou, a lucrat de acasa ca sa nu ma lase singura, dar de maine o sa il trimit cu forta daca mai incearca sa ma dadaceasca atat.

Pe usa intra patru barbati imbracati in costume la fel. Ridic din sprancene cand el se intoarce catre mine si imi face semn sa ma apropii. Nu ma opun, merg langa el.

- Ella, ei o sa fie bodyguarzii tai.

- Ce? il intreb eu surprinsa.

- Bodyguarzii tai, imi raspunde el ca si cum as fi surda si nu am auzit de prima data.

Pasiuni periculoase Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum