Capitolul 8

5.8K 323 19
                                    

Acest capitol ii este dedicat lui @LianaNicoleta156. Îți mulțumesc că îmi citești povestea și ma susții sa continuu. ❤️❤️❤️

Katy

Au trecut doua zile de la incidentul dintre mine si Kayden. Exact, ii spun incident. Nu-mi pot scoate din cap senzatia pe care am avut-o atunci cand m-a sarutat pe gat si simt ca imi doresc mai mult. Cu toate astea, in aceste doua zile, Kayden, nici macar nu s-a mai apropiat de mine. Toata interactiunea dintre noi a constat in cateva priviri distante, iar eu ma intreb daca regreta. Daca totul pentru el a fost doar un joc. Inima mea il doreste in preajma ei. Simt asta in tot corpul.

-Katy! Iar ai plecat in lumea ta magica? ma intreaba Steph, semn ca iar am ramas pierduta in gandurile mele.

- Nu, eu doar..ma gandeam.

- Oh, Einstein! Mi-am dat seama de asta. Stii ca esti prietena mea si putem vorbi despre orice, nu?

- Stiu, Steph, dar chiar nu e nimic important.

-Hei fetelor! Lasati vorba si ocupati-va de clienti.

Trent apare in fata barului si ne priveste cu aroganta lui specifica.

- Acum esti seful? ii intreaba Steph, imitandu-i vocea autoritara.

- Ce sa fac cand adevaratul sef freaca menta in biroul lui. Apropo, sa nu ii spuneti lui Kayden ca am zis asta. O sa ma pedepseasca punandu-ma sa spal wc-urile cu periuta sau ceva de genul, spune el, iar pe mine ma bufneste rasul.

- Chiar acum ma duc la el. Kaydeeeen! tipa Steph pentru efectul artistic.

Trent era pe cale sa ii dea o noua replica lui Steph, dar chiar atunci un glas adresat in directia noastra ne face sa ne oprim.

- Hei, blondo! Nu ma servesti cu nimic?

Incremenesc cand aud vocea pe care o cunosc atat de bine. Ma intorc rapid spre el, iar cand il vad strang din ochi ca sa fiu sigura ca nu visez. Ma priveste cu ochii lui albastri, cu un zambet imens pe fata , ceea ce ma face si pe mine imediat sa il imit. Ma apropii cu repeziciune de marginea barului, dar realizez ca nu pot trece prin el, iar sa sar nici nu se pune problema, asa ca ocolesc repede barul si ma arunc direct in bratele lui.

- Alec! Nu mi-ai spus ca vii, il cert eu inca tinandu-l in brate.

- Daca ti-as fi spus, nu as fi vazut fata asta surprinsa a ta. E mai satisfacator asa.

II dau drumul si ma indepartez putin de el. Si ma gandesc ca el o sa fie urmatoarea miciuna pe care va trebui sa le-o spun celorlalti. Cine este Alec? Ar trebui sa zic ca este fratele meu? Steph isi face aparitia langa noi insotita de Trent, iar asta ma face sa devin ingrijorata.

- Katy, cine este acest baiat? Nu mi-ai spus ca ai un iubit.

Pot observa ca il soarbe pe Alec din priviri.

-Sunt fratele ei mai mare, Alec! Spune el pe un ton relaxat. Macar nu v-a trebui sa mint despre cine este el.

- Nu mi-ai zis niciodata ca ai un frate. Duceti-va si stati de vorba. Iti tin eu locul , Katy. Nu-ti face griji.

Doamne cum sa nu o iubesti pe fata asta.

- Multumesc, Steph! Esti cea mai tare. Ma voi revansa! spun si il trag pe Alec de mana catre o masa libera.

Ii fac semn sa se aseze, iar el ma mai strange odata in brate, fara niciun avertisment.

- Mi-ai lipsit atat de mult, blondo!

Pasiuni periculoase Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum