I.

157 5 1
                                    


Harry


Zase nudný deň, ktorý som presedel za stolom v kancelárii. Doma som mal ešte kopu roboty. Zavolal som Liamovi a dohodol som sa s ním na piatok. Keď mi pomaly práca končila, tak som si začal  zbierať veci a pobral som sa na hotel. Rozlúčil som sa ešte s kolegami a nasadol som do služobného auta, ktoré som mal požičané tu v Brazílii. Po ceste na hotel som si spieval. Kufor som už mal zbalený, tak som sa iba upravil. Veci som dal do auta a mieril na letisko. Už teraz som trošku meškal tak som dúfal, že to stihnem. Všetko dobre dopadlo a celú cestu som prespal. Zavolal som si taxík domov.

Zaplatil som a hľadal som v mojej taške kľúče od domu. Dom som dal do rekonštrukcie a dúfal som, že keď sa vrátim už bude hotový, no ešte tak úplne nebol. Keď som vstúpil dnu tak som videl, že ešte nie je poskladaný nábytok a kuchynská linka nebola namontovaná. O tom že všade je bordel a prach nemusím hovoriť. Vyšiel som schody dohora a jediné na čo som sa tešil, bolo sa hodiť do postele a zaspať. Tak sa aj stalo.

* * *

Ráno ma zobudilo vŕtanie. Nemohol som spať ďalej, tak som na seba hodil iba tepláky a tričko aby, som nebol taký nevychovaný.

,,Dobré ráno pán Styles."  Pozdravil sa architekt ktorý sa opieral o stĺp.

,,Dobré, ako na tom ste?"  Pretrel som si oči a vyzvedal som.

,,Do konca týždňa to tu máte už celé zhotovené."  Odvetil.

,,Dobre, ďakujem."  Išiel som do kúpeľne a tam som sa osprchoval a upravil. Dnes pôjdem ešte k mame. Sľúbil som jej to. Mobil som odpojil z nabíjačky a do vrecka som si dal kľúče. Hodil som na seba čierne sako, zabuchol dvere a z garáže som konečne vytiahol môj čierny Range Rover.

Po 15 minútach som prišiel do druhého mesta a zaparkoval som pred maminým domom. Zaklopal som a hneď ako sa dvere otvorili, tak mi okolo krku padli ruky mojej mami.

,,Som taká rada, že ťa zase vidím. No poď dnu, ako bolo?"  Zaťahala ma za ruku do kuchyne, kde mi hneď urobila kávu a raňajky.

,,Bola tam celkom nuda, ale aspoň som si znova zaspomínal na Brazíliu. Musím ťa tam niekedy už vziať."  Spolu sme sa rozprávali o rôznych veciach a Anne mi navrhla, či by som tu nechcel byť, kým mi neprerobila dom. Súhlasil som. Počas debaty ma vyrušil vibrujúci telefón v zadnom vrecku. Liam. Vtedy som si spomenul, že som s ním dohodnutý na dnes.

,,Ahoj Liam, áno platí to, ibaže asi budem trošku meškať lebo som u Anne." Rýchlo som povedal.

,,Aha aha, dobre v pohode. Tak sa vidíme tam."

,,Hej jasné, čau." 

Postavil som sa z gauča a rozlúčil som sa s Anne. Ešte som zbehol domov pre nejaké hygienické potreby, oblečenie a osobné veci ktoré potrebujem, kým budem u Anne. Dal som to všetko do auta a rovno som vyrazil pred klub.

Videl som tam Liama a Oliviu. Zastavil som s autom pred klubom. S Liamom som sa objímol a Olívii som venoval malú pusu na pery.






⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫⚫

Prvá časť je na svete!! Dúfam že sa vám príbeh bude páčiť a neunudíte sa k smrti. Ďakujem pravidelným čitateľom, že so mnou stále zostali a vítam nových. Snáď si prečítate aj ostatné príbehy :)

Nebojte, onedlho sa dozviete kto je Olivia :)))))

All the love xx.


Good Years  L.SWhere stories live. Discover now