XIII.

75 4 0
                                    



Hneď ako sa Niall a Zayn privalili k Liamovi do bytu, nemohlo sa to zaobísť bez fľaše. Vybrali poldecáky a popritom ako sme riešili nejaké témy  a rozprávali sa, tak sme aj pili. Priznávam, už z prvého sa mi krútila trošku hlava. Moje telo takéto veci moc nedáva a zložím sa aj za 10 minút.

Každopádne neodolal som a aj tak do mňa každý valil nech si dám. Podávali mi cigarety, no už len z toho smradu sa mi robí zle. Postavil som sa, si napustiť vodu. Vtedy sa mi trošku zakrútila hlava a skoro som spadol, udržal som sa. Pri pohľade na nich mi prišlo smiešno.

Niall sa nezdá, no ležal na zemi a pravdepodobne aj cez tú silnú hudbu spal. Liam so Zaynom sa tam na niečom smiali. Celá miestnosť s kuchyňou boli zamorené cigaretovým dymom. Už sa to nedalo ani vyvetrať. Otvoril som balkón, okná, robil prievan no nič. 

Liamovi zvonil mobil, ten ho vôbec nepočul hoci ho mal tesne vedľa seba. Stíšil som trošku hudbu na diaľkovom ovládači a zakričal na Liama. Zrazu každý stíchol. Okrem Nialla, ten stále spal a už bol dávno ticho. 

,,Čo jee!?"  Zamrmlal Liam opito.

,,Zvoní ti telefón!!"  Zakričal som a Liam sa otočil. Ledva dovidel na obrazovku a zdvihol prichádzajúci hovor.

Poslúchal som čo hovorí a kto to je. Z toho čo rozprával Liam, to bola asi jeho sestra, ktorá volala v nevhodnú chvíľu.

Rozlúčili sa a Liam mobil odhodil niekam na zem. Iba som sa udivene pozeral na padajúci mobil, no nevyzeral, že sa mu niečo stane. Nechal som to tak a začal to tu trochu dávať dokopy. Nialla som chcel odniesť na posteľ, no moje slabé ručičky s ním ani nepohli. Liam ani Zayn nevyzerali že by mi pomohli. Iba som prekrútil oči a prázdnu fľašku s poldecákmi som odniesol. Poutieral som stôl aj podlahu. Dokým som ten bordel poupratoval tak už obidvoch vyplo. Boli dezorientovaní a unavení. Stíšil som hudbu na normálnu frekvenciu. Niall sa už ani neviem ako, dostal sám do postele a Liam so Zaynom pri sebe ležali na malom gauči.

Sadol som si za barový pult a pil vodu. Pozeral sa popritom na nich dvoch a rozmýšľal som. Budem tu musieť zostať cez noc. Musím ich postrážiť. Je možné, že sa im ešte niečo stane.







⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫⚫

Čo hovoríte? A úprimne...

All the love xx.





Good Years  L.SDonde viven las historias. Descúbrelo ahora