XX.

65 3 0
                                    


Harry


Ostatným sa naskytla možnosť si vypiť. Louis stále nechodil, tak som sa rozhodol ísť za ním. Keď som nacupital do kuchyne, uvidel som ho sa opierať o kuchynskú linku. Poklepkal som ho po pleci a v okamihu sa na mňa pozrel vražedným pohľadom. 

,,Si v poriadku?" Opatrne som sa ho spýtal.

,,Hej som...iba som sa prišiel napiť." Odvrkol a odlepil ruky od linky. Chvíľu sme sa rozprávali a vtedy na mňa niekto zakričal.

,,HAROOOLD!"

Nakukol som do obývačky a jeden týpek tam rozlieval rum a ostatný na mňa hučali nech si s nimi vypijem. Pribehol som k nim s Louisom, ktorý sa už chytal za hlavu. Vytrhol som im rum z ruky a pozeral sa na skoro prázdnu fľašu. Musel som sa napiť lebo by do mňa hučali a nedali by mi pokoj. Dopil som zbytok ktorý bol vo fľaši a položil som ju na linku do kuchyne, aby sa nerozbila.

Vedel som že s kobercom od rumu už nič neurobíme tak som im ho spod nôh vybral a hodil do vane. To čo bolo rozliate na zemi som rýchlo utrel. 

,,Harry nemusíš mi pomáhať." Povedal keď som utieral zem.

,,Viem že nemusím, ale ja chcem." 

,,Ďakujem." Usmial sa a niekam odišiel. 

Zrazu som počul na hornom poschodí rozbitie niečoho. Vybehol som schody a v izbe kde boli otvorené dvere bolo všade sklo. Louis bol zohnutý a zbieral sklo do ruky. Hneď som ho odstrčil a sklo zbieral do mojej ruky. Nechcel som aby sa mu niečo stalo. 

Keď sme to tam konečne poupratovali a polovica ležala v posteli alebo na gauči vypnutý, tak som si išiel urobiť kávu. Horúcu šálku som držal v ruke opretý o kuchynský stôl. Cez dvere prešiel Louis a hneď ako ma zbadal prišiel ku mne. 




Good Years  L.SWhere stories live. Discover now