VII.

93 7 0
                                    


Dôležité!! Rozmýšľam, že by som vymazala tento príbeh alebo aspoň pozastavila a začala písať iný. Hoci sa mi tento príbeh páči, ale mám pocit že nezaujme širšie publikum ľudí. Už mám vymyslený pútavejší a zaujímavejší príbeh. Tak mi napíšete čo si myslíte vy. Poprípade budem písať 2 príbehy. xxx



Vybral som si zo skrine moje obľúbené čierne skinny jeans a košeľu, ktorá mala na seba malinké bodky. Prvé 3 gombíky som si rozopol, ako mi bolo zvykom. Hodil som si na seba ešte aj klobúk a slnečné okuliare. Do tašky som si zbalil všetky veci, ktoré som si sem priniesol. Rozlúčil som sa s Anne a nastúpil do auta. Pretým som si ešte do kufra dal moju tašku. Naštartoval som a o pár minút som už bol pred kaviarňou, kde som sa mal stretnúť s Liamom. Ako som vstúpil dnu, tak som Liama hneď zbadal a prisadol si k nemu. 

,,Ahoj!"  Pozdravil som ho a priateľsky sme sa objali.

,,Čau!"  Liam mi objatie aj pozdrav opätoval.

,,Neuveríš kámo!"  Rýchlo som povedal, keď sme si sadli na pohodlné stoličky.

,,No čo hovor!"  Vykríkol Liam a tak som získal všetku jeho pozornosť.

,,Prišiel ku nám môj najlep-"  Začal som ale v tom nás vyrušila čašníčka, ktorá prišla zo slovami čo si dáme.

,,Uhmm...Dvakrát karamelové latté, prosím."  Liam odvrkol aj za mňa, kedže vedel čo si dám. čašníčka hneď aj odišla, a ja som konečne mohol dokončiť vetu.

,,No proste, prišiel ku nám môj najlepší kamarát Louis, musíš si ho pamätať. Taký ten nízky a bol strašne šialený. Ibaže, potom odišiel na inú školu a už sme ho nevideli."  Skončil som vetu s nádejou že si ho Liam bude pamätať.

,,Počkaj...Tomlinson?"  Skrivil obočie a usmial sa.

,,Ánoo!"  Vykríkol som a zachichotal sa.

,,Nieee!? To fakt? Jak?"  Liam ma zasypal otázky a tak som nevedel, na čo ako prvé odpovedať.

,,Našiel som spoločnú fotku s Louisom v albume. Anne zavolala jeho mame a tá povedala, že príde a tak sa z toho stala návšteva. Mimochodom býva v tom isto meste ako ja. Takže je možnosť, že ho stretneme."  Zasnene som hovoril a pritom sa usmieval.

,,Och, ja by som ho chcel vidieť."  Liam povedal a ja som sa na to iba zasmial.

Chcel som rýchlo niečo povedať, ale zavibroval mi mobil v zadnom vrecku. V hornej lište sa mi ukázala správa od Louisa. Najprv som nechápal, ale hneď som si spomenul na to, že sme si vlastne vymieňali čísla.

,,Spomeň čerta."  Povedal som otrepané, ale za to výstižné príslovie.

Louis: Ahoj, nechcel by si niekam zájsť?

     Harry: Jasné, ak chceš, môžeš prísť do kaviarne u Ranného Kohúta. Je tu aj Liam.

Louis: Liam? Och bože, toho som tak dlho nevidel. Za pár minút som tam!

      Harry: Čakáme ťa. x

,,Prianie sa ti vyplnilo Liam."  Zasmial som sa položil mobil na roh stola.

,,Príde?"  Opýtal sa Liam zvedavo.

,,Písal, že o pár minút to bude."  Riekol som a odpil si z kávy.






⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫⚫

All the love xx.

Good Years  L.SWhere stories live. Discover now