Liam sa okamžite vrhol do kuchyne, zatiaľ čo mňa zaujal interiér domu. Prezeral som si každý kút miestnosti, až kým ma Harry nepopohnal buchnutím po zadku s tým, že mu blokujem cestu. V okamihu som sa otočil a uvidel som Harryho diabolský úsmev. Nešlo sa na tom nepousmiať. Tak som sa teda posunul a Harry išiel kamsi do vrchnej časti domu. Ja som sa pridal k Liamovi, ktorý už vyberal veci z chladničky.
,,Tak...budú palacinky!" Liam vykríkol.
Ja som pripravil misku a začali sme dávať postupne ingrediencie do nej. Mlieko, vajíčka, cukor, múku a štipka soli.
,,Dali sme tam všetko?" Spýtal som sa pri pozeraní do misy, kontrolujúc či tam je všetko.
,,Myslím, že hej." Liam schytil metličku a začal to všetko miešať. Keď bol spokojný s konzistenciou, tak pripravil panvicu s olejom. Ja som medzi tým ujedal ešte surové cesto priamo z misy.
,,Nežeer too!" Skrýkol po mne, keď uvidel ako pchám prsty do cesta a oblizujem ich.
Misku mi ihneď zobrala a začal robiť prvú palacinku. Ja som sa spoza druhej strany prizeral, ako to cesto na panvici bublinká a prská.
,,Pozeráš na to, ako keby si nikdy nevidel palacinky." Liam a zasmial a drgol ma.
,,Nevarím zase tak často." Odsekol som a stále som pozeral na panvicu.
,,No...je to vidno." Vrátil mi.
Vtom som sa naštval a vybral som z linky lyžičku a nabral naň kus cesta, ktoré som odpálil do Liama. Trafil som sa na krk.
,,Si normálny?" Cesto mu začalo stekať na tričko.
,,No Liam...na tebe je zase vidno, že nebojuješ s cestom tak často." Zasmial som sa a odpálkoval som ho.
,,Že nie?" Liam tresol obracačku na linku a vybral si tiež lyžičku.
Nabral si na jeho lyžičku tiež kúsok cesta a odpálil to do mňa. Trafil sa do hrude.
,,Hahaaaa!" Vysmial som sa mu no hneď mi do tváre dopadlo cesto, ktoré začalo kvapkať na zem.
,,Hahha?" Víťazne sa mi vysmial späť.
,,Dobre..." Ďalšiu strelu dostal Liam do čela. Obhazdovali sme sa tam cestom. Všetko okolo nás bolo špinavé. O nás ani nehovorím. Harry zrazu vykukol zo schodiska a pozrel na nás dvoch, ako sa stále obhadzujeme cestom.
,,Hej a dosť!" Skríkol po nás ako na deti.
,,Och..uhm...Prepáč." Ozval som sa, hneď ako som zbadal Harryho a jeho naštvaný výraz. Poobzeral som sa okolo seba a až teraz som videl ten neskutočný bordel a cesto, ktoré už pomaly zaschýnalo.
,,Louis začal." Samozrejme, že to Liam na mňa hneď zvalil.
,,Poupratuješ to." Nahnevane sa na mňa pozrel a išiel si sadnúť na gauč, kde si zapol televíziu.
Radšej som už nič nehovoril a chytil do ruky hubku a začal všetko upratovať, zatiaľ kým Liam piekol palacinky zo zvyšného cesta. Nakoniec som si odtrhol kúsok papierovej utierky a utrel seba. Mal som od toho zababrané aj vlasy. Takže som si to cesto fajnovo rozotrel po celých vlasoch.
,,Uhhhhggg." Zavrčal som.
,,Čo je?" Harry sa otočil z gauča, už prezlečený v domácom a pohodlnom oblečený.
,,Mám to aj vo vlasoch." Nešťastne som odvrkol.
,,Kľudne sa choď osprchovať." Navrhol mi Harry s jeho nevinným úsmevom.
,,Uhm...Nie veď-" Chcel som protestovať, ale prerušil ma.
,,Proste choď. Vyber si nejaké čisté veci z mojej skrine." Prikázal mi.
,,Dobre...ibaže...kde máš izbu?" S nesmelým úsmev som riekol.
,,Och, poď so mnou." Harry vyskočil z gauča a približoval sa ku mne. Položil mi ruku na chrbát a viedol ma do jeho izby. Cítil som sa, ako nejaký senior, ktorý nevie ani už len chodiť a musí ho niekto pridržiavať.
,,Toto si zober." Vybral zo skrine oblečenie, poskladal ich na kôpku a podal mi ju.
,,Um..nebude ti to vadiť?" Pozerajúc na kôpku oblečenia v mojich rukách, som sa s neistým pohľadom spýtal.
,,Nie." Povedal a usmial sa na mňa. Úsmev som mu opätoval.
⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫⚫
Nebojte, to ešte len začína :))))
All the love xx.
YOU ARE READING
Good Years L.S
Fanfiction,,Kto je ten chlapec na fotke?" ,,Tvoj najlepší kamarát v dobe, keď si mal asi 4 roky." ,,Aha, ako sa volá?" ,,Louis." ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫⚫ Začínam nový príbeh menom "Good Years". Bude to dosť vyhrotené, tak sa pripravte. Ako vždy bude tam vystupovať...