X.

81 4 0
                                    


Vyšiel som zo sprchy a z vlasov mi stále ešte kvapkala voda. Bolo mi divne a zároveň dobre v Harryho oblečený. Bolo mi to kus veľké, ale hlavné je, že to je pohodlné. Zišiel som schody a do nosu mi hneď udrela vôňa palaciniek. Harry sedel na barovej stoličke a ládoval sa palacinkami. Liam umýval riady a popritom si vypiskoval nejaké pesničku. 

,,Už som tu."  Zahlásil som potichu.

Harry s palacinkou na vidličke, sa na mňa obzrel a očami si ma skontroloval. Liam ten nenaznačil žiaden záujem a ďalej sa venoval riadom. Mykol som plecami a odišiel si sadnúť vedľa Harryho. Podoprel som si rukou hlavu a nenápadne som ho sledoval ako postupne konzumuje jedlo na tanieri. Harry si to všimol a bez toho aby otočil hlavu sa na mňa pozrel, keď si dával do úst skoro posledný kúsok palacinky. 

,,Chceš?"  Opýtal sa a vidličku nasmeroval k mojím ústam.

,,Uhm."  Prikývol som a poslušne otvoril ústa.

Kúsok palacinky mi vložil do úst a ja som začal prežúvať. Natiahol som ruku, aby som si utrel kútik úst no zrazu mi v tom skrížila cestu Harryho ruka. Usmial sa a jeho mi palcom mi utrel šľahačku z úst. Trochu som sa skrčil a odtiahol sa. Nevedel som kam sa mám pozerať, no vedel som, že to nebude do Harryho očí. Keď Harry stiahol ruku, tak som sa naňho pousmial a radšej sa už k nemu neotáčal. 

Liam to celé sledoval, teda aspoň si myslím. Kedže bol otočený našim smerom keď utieral tanier. Pousmial sa a ďalej pokračoval v utierní. Vtedy mi to bolo ešte viac trápne. Celý som sa červenal. Celkovo by mi nevadilo to Harryho správanie, dobre bolo to trošku nečakané, ale nebolo mi to nepríjemné, skôr naopak. 

Keď som sa pozrel späť na Harryho, tak už nemal na tvári jeho krásny a nádherný úsmev, ale nejaký zvláštny neutrálny výraz, ktorý som na ňom ešte nevidel. Pokrčil som obočie a postavil sa zo stoličky s tým, že mám už na odchod. Pozbieral som si špinavé oblečenie a na chodbe som sa obul.

,,Kam ideš?"  Spýtal sa Harry keď sa na mňa otočil so zdvihnutým obočím.

,,Uhm...Domov?"  Odpovedal som s otáznikom, keď som si obúval moje čierne vansky.

,,Aha...dobre."  Riekol a išiel odniesť tanier do drezu.

,,Počkaj pôjdem s tebou."  Vykríkol Liam spoza kuchynskej linky.

Dal si dole zásteru a pribehol ku mne na chodbu kde si tiež obul jeho topánky. Obidvaja sme sa skontrolovali v zrkadle ktoré bolo na chodbe. Otvorili sme dvere a ešte sa za nimi postavili, s tým že sa rozlúčime.

,,Tak ahojte."  Povedal Harry stále s jeho neutrálnym výrazom a zabuchol dvere.

,,Uhmh..."  Zamrmlal som si pre seba. To sa ani nerozlúči?  Povedal som si v hlave.

,,Kde bývaš? Odprevadím ťa."  Ponúkol sa Liam.

,,Na začiatku mesta."  Sklamane som odpovedal a pobrali sme sa na cestu.






⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫⚫

Dlho nebola časť, dôvod je ten istý čo aj minule. Dúfam, že sa páči.

All the love xx.


Good Years  L.SWhere stories live. Discover now