Harry
Akurát som si vybral čisté oblečenie a vtedy mi zazvonil mobil. Zdvihol som a hneď sa ozval hlások.
,,Ahoj Haz. Máš darček pre Liama?" Naliehavo vyhŕkol chlapec z druhej strany.
,,Ahoj, uhm...aha zabudol som." Zamyslel som a chytil miernu paniku.
,,Dobre...pretože aj ja. Tak ma napadlo, či by si nešiel so mnou mu nejaký vybrať. Ak máš čas teda." Milo sa spýtal.
,,Dnes mám síce jedno fotenie o druhej, ale potom by som mohol." Uvažoval som.
,,Aha...kľudne by som išiel s tebou, počkám ťa." Navrhol Louis.
,,Dobre to bude super, ak ťa to tam teda bude baviť." Zasmial som sa.
,,Okay, teším sa." Natešene povedal.
,,Aj ja. Prídem pre teba autom, ahoj!" Oznámil som, počkal som kým sa aj on odzdraví a zložil som.
Kým som sa vymotal z postele tak mi to trvalo aj pól hodinu. Osprchoval som sa, urobil som si chutné raňajky a vychutnával som si ich na gauči pri dobrom seriály. Prázdny tanier som položil do dresu, no nestihol som to umyť pretože ma trošku zaskočil čas ktorý mi ukazoval mobil.
Zobral som si kľúče od bytu aj od auta, peňaženku a už som sadal do auta. Naštartoval som a mieril k Louisovi.
Uvidel som ho stáť s mobilom v ruke. Hneď ma zbadal a nasadol dopredu vedľa mňa.
,,Ahoj!" Obzrel som sa do zrkadla či mi to stále rovnako pristane.
,,Servus!" Usmial sa a vyzeral že má super náladu.
,,Nemal by si sedieť vzadu? Nechcem aby ma chytili policajti kvôli tebe." Podpichol som vzhľadom na jeho výšku.
,,Heeej!" Pokrčil obočie a založil ruky. Vyzeral roztomilo, keď sa celý ofučal.
,,Neboj dám ti aj autosedačku." Zasmial som sa a Louis to tiež už nevydržal a pochechtol sa aj on.
,,Radšej už choď." Pripomenul mi.
Venoval som sa ceste a Louis niečo robil na mobile. Dorazili sme pred veľkú budovu, kde sa uskutočňujú buď práve nejaké photoshooty alebo reklamy či nahrávky do filmov. Obaja sme vystúpili a vošli do budovy a výťahom sme sa odviezli na 11. poschodie. Všetci ma tam už čakali a to som ani nemeškal.
,,Harry! Styles! Styles! Harry!" Muži v košeliach sa začali okolo mňa zhromažďovať a kričať moje meno.
Vtiahli ma do šatne a na vešiak mi začali dávať oblečenie. Obzrel som sa pre Louiho. Stál pred dverami a pozeral sa do zeme. Bolo mi ľúto že ho nepustia dnu a musí ma čakať. Povedal som jednému chlapovi, prečo ho nemôžu pustiť. Ten sa na mňa prísne pozrel a povedal.
,,Nemôže vás nikto rozptylovať Styles." Pozeral som sa mu priamo do očí.
,,On ma nerozptyluje, ak ho sem nepustíte...odídem." Rozmýšľal, ale aj tak zakrútil hlavou na znak nesúhlasu.
Prekrútil som očami a mal som namierené von z miestnosti a ku dverám, kde stál aj Louis. Muži sa za mnou rozutekali a oznámili.
,,Dobre teda...Zavolajte ho sem." Bolo vidno že sa im to nepáči, no ja som tu teraz v podstate hviezda. Takt toho využijem.
⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫⚫
Dnes budú 2 časti ako vynahradenie za to, že pár dní nič nevychádzalo.
All the love xx.
YOU ARE READING
Good Years L.S
Fanfiction,,Kto je ten chlapec na fotke?" ,,Tvoj najlepší kamarát v dobe, keď si mal asi 4 roky." ,,Aha, ako sa volá?" ,,Louis." ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫⚫ Začínam nový príbeh menom "Good Years". Bude to dosť vyhrotené, tak sa pripravte. Ako vždy bude tam vystupovať...