XIV.

71 5 0
                                    



Bolo asi 1 ráno a ja som nevedel stále zaspať. Prekrúcal som sa z jednej strany na druhú. Nakoniec som to vzdal a sadol si na koberec do obývačky vedľa gauča, kde stále ležali Zayn a Liam. Oči mi už sami padali a nedokázal so ich nechať otvorené. Rozhodol som si dať kávu. Kým som v tej kuchyni nejakú našiel tak prešlo asi 15 minút. Bál som sa, že keď voda začne v kanvici vrieť tak sa zobudia. Tŕpol som, no našťastie spali tvrdo.

Zalial som kávu s cukrom a odniesol som si to na pult a sadol si na barovú stoličku. Vtedy som započul nejaký vzlyk za mojím chrbtom. Hneď som sa otočil a uvidel Liama, ako sa snaží postaviť. Pribehol som k nemu a pomohol mu.

,,Si v pohode? Je ti zle?"  Starostlivo som sa ho spýtal popritom ako som ho držal aby nespadol.

,,Hej...to za chvíľu prej-jde. Ja negr-grcám."  Povedal ešte jemne opitý.

Zamračil som sa, pretože nevyzeral, že je pohode. Chytal sa za hlavu a druhú ruku dával pred seba. Trošku vyzeral ako keby nevedel kde je. Párkrát zaklipkal očami a znova ich zavrel. Keď som videl ako ho naplo, tak som si povedal. Fuck! A už to z Liama išlo ako z vodopádu. V momente som sa ho pustil, pretože keby som to uvidel tak sa dogrcám aj ja. Počul som len zvuky. Zhlboka som sa nadýchol a Liamovi som pomohol sa trošku umyť. 

,,Negrcáš hej?"  Podpichol som ho vzhľadom na jeho minulú vetu.

,,Uhm...toto bolo výnimočne."  Snažil sa obhájiť, no aj tak som tomu neveril. Iba som sa zasmial a išiel naspäť do obývačky.

Potom som si zobral do ruky handru a začal to umývať. Niekoľko krát ma naplo, ale vydržal som to našťastie. Liam bol stále veľmi unavený, tak si išiel ľahnúť. 

Začal mi zvoniť mobil. Počudoval som sa na tým kto mi môže teraz takto neskoro volať.

Harry. Opäť som sa začudoval. Zdvihol som, z druhej strany sa hneď ozval chrapľavý a veľmi známy hlas.






⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫⚫

All the love xx.

Good Years  L.SWhere stories live. Discover now