XV.

67 5 0
                                    



,,Louis? Si v poriadku?"  Naliehavo povedal.

,,Uhm...to sa pýtaš mňa? Spýtaj sa radšej Liama, Zayna alebo Nialla."  Odvrkol som a chvíľu bol ticho.

,,Potrebuješ pomôcť?"  Ponúkol sa.

,,Už nie."  Vyčítavo som povedal, ale klamal som. Dúfam, že si užil s jeho, heh kamarátkou. Pomyslel som si.

,,Hm...neznieš tak. Viem aké to je keď sa opijú. Už idem."  Harry prísne povedal a to som ani nestihol nič povedať a už zložil.

Nadvihol som obočie a položil mobil na sedačku vedľa Zayna. Pri pohľade na tie zvratky sa mi do toho znova nechcelo. Bolo už asi 2 ráno a na mňa začala doliehať únava. Vtedy som si spomenul na tú kávu, ktorá bola už studená. Pleskol som sa do čela a ľahol si na zem. S tým, že počkám na Stylesa.

* * *

Keď som sa prebudil v mäkučkej posteli a vyzlečený okrem mojich boxeriek, tak som sa trochu vystrašil. Rýchlo som sa z ľahu posadil a poobzeral sa. Na stoličke vedľa, bolo moje oblečenie do ktorého som sa obliekol a otvoril veľké biele dvere, ktoré videli von z izby.

Nakukol som na chodbu, aby som videl do obývačky. Nikoho som tam nevidel až kým som si nevšimol Harryho ako si spokojne sedí na guči, pije kávu, má vyložené nohy a smeje sa na nejakom programe. S jedným vydvihnutým obočím som sa obzrel po zbytku miestnosti. Nevidel som nikoho iného.

,,Dobré ráno." Ozval sa chrapľavý hlas z gauča. Trhol som sebou a tiež pozdravil.

,,Dobré."  Ospalo som povedal.

,,No ako pre koho..."  Mykol plecom a ďalej pozeral televíziu.

,,Uhm...koľko je hodín?" 

,,14:12"  Odpovedal jednoducho.

,,Čože!?"  Skoro som vyletel ako mi povedal ten čas. 

,,Inak...Harry? Ty si to tu poupratoval?"  Spýtal som sa kým som sa prezeral po miestnosti, ktorá bola od včerajšku až moc čistá.

,,Áno...a nie len to."  Žiaden očný kontakt nenadväzoval.

,,Ďakujem a zároveň aj prepáč že som zaspal na zemi ako troska, mal som ti pomôcť." Ospravedlňoval som sa a pozeral sa do zeme.

,,To je v poriadku, skôr ťa obdivujem že si to zvládol ich udržať na uzde."  Zasmial sa a položil šálku s kávou na stolík.

,,No neviem úplne. Veď som zaspal vedľa grciek."  Harry sa zasmial a postavil sa.

Vykračoval si ku linke kde si po sebe umyl šálku. Nevedel som sa ho nabažiť. Kto môže aj pri umývaní riadu vyzerať sexy? Jedine on. Myslel som si. Rýchlo som sa spamätal a išiel si urobiť kávu tiež. Mal som smolu, pretože mi Liam potvrdil že Harry gay nie je. 

Sadol som si na barovú stoličku aj s kávou a mobilom. Prezeral som si neprečítané správy a instagram. Harry si sadol vedľa mňa a začal.

,,Vieš čo to bolo utierať tie zvratky. Fuj!"  Ja som položil mobil a zasnene som ho počúval.






⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫⚫

All the love xx.



Good Years  L.SWhere stories live. Discover now