XVII.

74 6 0
                                    

,,Ďakujem." Usmial sa a pozoroval ako ma kozmetička maľuje na fotenie.

,,Prosím ťa, v pohode." Zasmial som sa a ruka kozmetičky Lou, hneď moju tvár dala do pôvodného stavu.

* * *

Posledné fotenie bolo s červeno čiernymi nohavicami s vysokým pásom a čiernim kabátom, ktorý mal na sebe zlaté aplikácie. Na krku som mal môj typický krížik. Ružovo-červené topánky dodalo looku rebelský vzhľad.

Najprv mi kázali dať ruky za chrbát a potom v bok a tváriť sa ako 'basic bitch'. Celé to fotenie aj s prípravou trvalo asi 4 hodiny. Bol som rád, že sme konečne u konca. Rozlúčil som sa s Lou a ešte som sa išiel opýtať jedného muža, ktorý bol niečo ako režisér.

,,Môžem si prísť zajtra pre výtlačky tých fotiek?" Rýchlo som vykríkol cez ten hluk.

,,No môžete okolo desiatej ráno." Povedal mi kým robil niečo na notebooku.

,,Dobre, ďakujem." Odišiel som z miestnosti a dole pri budove ma už čakal nedočkavý Louis.

Nasadli sme do môjho auta a mierili do prvého obchodu. Hneď ako sme vošli dnu, tak som videl jeden veľký gýč.

,,To mu vážne z tadiaľto niečo vyberieme?" So zdvihnutým obočím som sa pozeral na Louisa.

,,Načo sme sem vlastne prišli? Veď nemá 12." Louis pokrútil hlavou a zasmial sa jeho roztomilým hlások.

,,Mám lepší nápad." Otočil som sa a vošli sme o pár obchodov ďalej.

Všade boli fľaše alkoholu a podobné veci. Louis zobral Prosecco a ja tvrdý rum, kedže vieme čo Liam miluje.

,,Ešte zájdeme do drogérii." Navrhol som.

,,Načo?" Spýtal sa nechápavo Louis.

,,Uvidíš." Šibalsky som sa usmial a na Louisovej tvári bolo vidno, že niečo tuší.

Prešli sme k regálu kde sa nachádzali kondómy a lubrigačné gély. Dlho som sa rozhodoval, ktoré zoberiem ale zobral som nakoniec tie ktoré sa mi zdali najviac kvalitné.

,,Už chápem." Zasmial sa.

Keď bol Louis otočený na inú stranu, schmatol som aj môj obľúbený gél.

Keď sme platili, Louisovi to neprišlo divné a nič nepovedal. No len keby vedel...









⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫⚫

DAMN HHH.

All the love xx.









Good Years  L.SWhere stories live. Discover now