CHLOE
'Ha tanácstalan vagy, tegyél csak egy kis lépést.'
- Ez most mit jelentett? - néz rám Elle és próbál magához térni
- Hogy érzed magad? - nem érdekel most Fede és a köztem lévő helyzet ha a barátnőm aki már szinte a testvérem így érzi magát
- Megleszek. Tudom, hogy rettenetes ember volt. Tudom, hogy mire volt képes. Várható volt, hogy előbb utóbb ez történik vele de nem gondoltam volna, hogy a szemem láttára. Diegonak pedig örülök, hogy a legjobbkor volt a legjobb helyen. Viszont ugye tudod, hogy ok nélkül támadtad most le?
- Tudom és szarul is érzem magam miatta. Ti ketten vagytok akik mindig, minden helyzetben mellettem álltatok. Nem akartam megbántani csak nem tudtam hirtelen én sem mit kezdeni a szituval. Ő itt, Logan halott, Fede meg simogatja az arcom. Összezavarodtam.
- Mint mindannyian most egy kicsit.
Halljuk amint leparkol egy autó a ház előtt, én pedig Ellere hallgatva azonnal kirohanok a bejárati ajtón és Diego nyakába vetem magam. Épp annyi ideje van, hogy becsukja a kocsi ajtót mielőtt mindketten neki esnénk, de elkap és átölel.
- Ne haragudj. - motyogom a vállába miközben erősen szorítom magamhoz
- Te se rám. Nagyon szeretlek.
- Én is téged. - elhúzódok tőle, egymásra nézünk és kitör belölünk a nevetés.
- Ugye, hogy igazam volt? - mondja a hátam mögött Fede Diegora nézve
- Miben? - kérdezem
- Azt mondta, hogy nem akart megbántani, mire én azt feleltem, hogy imádjátok egymást és hogy ha lenyugodtatok akkor úgy is megbeszélitek mert ti nem tudtok haragban lenni. De Ő egész visszaúton csak idegeskedett, pedig mondtam, hogy nem kellene. - mosolyodik el a végén és úgy néz bennünket.
Azthiszem alaposan volt időm átgondolni mindent és meghozhattam a saját döntéseimet így már van miről beszélnünk Federicoval. Kérdőn ránézek és mintha tudná, hogy mit akarok csak bólint egyet és megindul a lakásba pont akkor mikor Elle kijön.
- Mi kicsit lelépünk. - menti meg a helyzetet Nico és viszi el magával Elle-t és Diegot.
A házba lépve látom, hogy Fede a szobámba ment és ott ül az ágyam előtti széken így én már csak az ágyra ülhetek
- Beszélnünk kellene.
- Szerintem is. - néz rám áthatóan majd felteszi azt a kérdést amit tudtam, hogy egyszer felfog - Miért léptél le?
- Erről nem beszélhetek és szerintem ez most mellékes....
- Mellékes? Ez a mellékes? Ez a legfontosabb információ és jobb ha felkészülsz rá, hogy addig sehova nem megyek amig meg nem mondod! Elegem van a titkokból és a hazugságokból. Beszélj Chloe mert ha nem akkor ideges leszek és ha az leszek akkor előfordulhat, hogy úgy sétálok ki ebből a szobából, hogy soha többé nem fogsz még csak hallani sem rólam.
- Federico. Kérlek.
- Mire Chloe? A titkok tették tönkre a kapcsolatukat. Új lappal akarsz kezdeni és új alapra építkezni? De úgy, hogy közben azonnal titkokkal indítasz? Ez kissé ellentmondásos nem gondolod? Kezdjünk tiszta lappal. Beszélj.
- Federico én csak egy kis nyugalmat akartam. Egy kis távolságot mindentől...
- Miért hazudsz?
- Nem...
- Csak ez a két járható út van? Titkok vagy hazugságok? Tőlem meg őszinteséget vársz? Utolsó lehetőség Chloe. Miért utaztál el?
- Mert ha nem teszem akkor abba valaki belehalt volna... szó szerint! - suttogom és nem merek ránézni.
Felállt a székből elém sétált, a mutató ujjával az állam alá nyúlt és felemelte a fejem majd a száját az enyémre tapasztotta.
Nagyon hiányzott a csókja.Csak kár, hogy nem tudom ez most mit is jelent...
VOCÊ ESTÁ LENDO
| CHLOE | ✔
Romance. B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T. Milyen életet élhet az akinek a maffia a családja? Mi történik ha a Capo dei Capi lánya szerelmes lesz? Szabályt szeg, hogy boldog lehessen de a védelme érdekében az utjába állnak. Mikor azt hiszi ismeri azt aki mindentől...