FEDERICO
'Lesznek még felhők és lesznek még rossz álmok, Mégsem kell félned most, én mindig itt állok'
- Tudod, hogy jövőhéten már téli szünet? - kérdezi Seb mikor épp rágyújtok az irodájában.
Már lassan egy hónapja együtt vagyunk Chloeval és úgy érzem, hogy szerelmes lettem belé. És ahogy Őt látom, tudom, hogy Ő is belém.
- Hogy is felejthetném el? - kérdezem cinikusan.
- Apáék ideutaznak. Nem tervezed bemutatni végre a barátnődet? - erre hangosan felvihog. - Bocsi, még mindig nem tudom röhögés nélkül kimondani, hogy a barátnőd.
- Nem tervezem mert Chloe haza utazik a szünetre.
- Megúszod a karácsonyi ajándék vásárlást.
- Már megvettem neki.
- Te? Tudtál egy csajnak vásárolni? - röhög mire az arcába fújom a füstöt.
- Nico választotta, én csak a pénzt adtam rá. - kacsintok rá
- És? Mit kap?
- Nő! Mit kapna? Természetesen ékszert. Nico talált egy nyakláncot ami fehér arany és egy angyalszárny a medál rajta, amin gyémántokból van kikövezve egy C betű. - sorolom mire a bátyám elismerően füttyent egyet.
- Az igen. Nagyon komoly lehet ha már gyémántot veszel neki.
- Nem egy hétre tervezem vele. Tényleg komolyan gondolom.
- Én tudod min gondolkodok még mindig komolyan? - kérdez vissza ábrándozva
- Még mindig az álomlányra gondolsz?
- Nem álmodtam. - szól rám mérgesen.
- Hát persze, hogy nem. Nem gondolod hogyha a Capo egy családtagja itt lenne arról már értesültünk volna? - kérdezem hitetlenül.
Hallottam a mesét a megmentett lányról akinek elláták a baját majd Sebastian megmentette és a lány őrangyalnak nevezte.
Azóta másról sem hallok csak az álom lányról. Bár az én meglátásom az, hogy túl sokat szívott és képzelődött de ezt Ő tagadja.- Hogyan? Hogyan értesülsz arról ha itt a Capo családja?
- Mondjuk a millió testőrből, sötétített autókból és a fegyveres emberekből? - kérdezem de kár érte a szó. Sebastian el van varázsolva.
- Mindegy. Tudom, hogy nem hiszel nekem de azt is tudom, hogy mit láttam. - ezzel lezártnak tekinti a témát.
- Oké. Viszont én lépek mert...
- Mert még találkozol Chloe-val. Tudom. Szia. - vigyorog rám, én meg ott hagyom.
Előveszem a telefonomat és hívom is akihez indulok.
- Szia. - hallom a hangján, hogy mosolyog.
- Szia angyalom. Hogy állsz a pakolással?
YOU ARE READING
| CHLOE | ✔
Romance. B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T. Milyen életet élhet az akinek a maffia a családja? Mi történik ha a Capo dei Capi lánya szerelmes lesz? Szabályt szeg, hogy boldog lehessen de a védelme érdekében az utjába állnak. Mikor azt hiszi ismeri azt aki mindentől...