CHLOE
'Nem akarom, hogy azt hidd, jobb lettem, bennem minden a régi, te rólam mást hittél.'
A lakásba érve a nem várt meglepetés Logan volt.
- Szia Chloe.
- Szia. Mi járatban? Elle nincs itthon.
- Tudom. Hozzád jöttem. Beszélnünk kell.
- Mondjad. - ülök le és nézek rá érdeklődve.
- Lehet, hogy nem tudsz róla de én és a De Felice-k már ősidők óta ellenségek vagyunk. Viszont téged valamiért mind a kettő nagy becsben tart. Viszont most teszek neked egy szívességet.
- Mit?
- Elmondok egy olyan információt ami megmentheti Federico életét, cserébe pedig te teszel meg nekem valamit.
- Micsodát?
- Az majd idővel kiderül. Tik-tak Chloe. Megakarod menteni Federicot?
- Miért mit tettél vele? - ugrok fel a helyemről mintha csak most értettem volna meg a mondandója lényegét.
- Én semmit. Vagyis nem közvetlenül. Menj a kávézóhoz. Ha szerencséd van még elcsípheted. Jah és csak, hogy tudd a citromlé tejjel keverve. Undorító de majd az segít. Igazán nincsmit. - és távozott a lakásból.
Fogalmam sincs miről beszélt de rohanok a kávézóhoz ahogyan csak a lábam bírja. Lélekszakadva futok és mikor odaérek azt látom, hogy az a csaj aki a múltkor a könyvtár előtt csókolgatta, épp egy autóba próbálja betuszkolni.
- Hagyd békén! - kiabálok rá mire Ő elengedi és Fede összeesik.
- Hülye kurva! Te tettél tönkre mindent. Én voltam a De Felice-k kedvence amíg te meg nem jelentél. Azóta minden csak rólad szól. Gyűlöllek, de Őt nem adom.
Kikapom a zsebemből a telefonomat és küldök egy előre megírt smst Niconak azzal a szöveggel, hogy : S.O.S. és a GPS koordinátáimmal. Tudni fogja hova kell jönnie és tudom, hogy sietni fog bármi más dolga akad is.
- Lépj tőle távolabb míg bajod nem esik. Te teljesen őrült vagy. Orvos látott már?
- Nem vagyok őrült. Szerelmes vagyok.
- Mibe? A pénzébe? A népszerűségébe? Mert az biztos, hogy nem a jellemébe hiszen nem is ismered.
- Mert te igen? - kérdez vissza pökhendin.
- Nem. De meg akarom ismerni. - suttogom magam elé és lehajolok, hogy megnézzem Fede pulzusát mire a csaj elkapja a hajamat és távolabb rángat a kocsitól.
Ezzel a helyzettel szerencsére tudok mit kezdeni.
Kirúgom a lábát alóla így mikor elterül a földön, felékerekedek, ráülök a csípőjére és behúzok egy kurva nagyot az arcába mire felsikolt.
- Mi volt a terved vele miután kiütötted? - kiabálok az arcába.
- Fotót akartam. Levetkőztettem volna és egy közös képet csináltunk volna az ágyban. Oda a népszerűségem mióta Ő és Nico lecseréltek engem. Rád. - néz vádlóan a szemembe de mire reagálhatnék bármit is egy hang üti meg a fülemet.
- Chloe! - kiabál már messziről Nico.
- A testvéreddel foglalkozz ezt én itt intézem. - mondom neki gyorsan pont akkor mikor végig karmolja az arcomat.
Az arcomhoz nyúlok és mikor elveszem a kezemet látom, hogy véres. Nagyon bepöccenek. Felállunk mindketten mire én az autónak lököm. Ellenkezne de azzal a kiképzéssel szemben amit én kaptam, Ő tehetetlen.
Mikor az autó motorház tetejére esik nem késlekedem és még eggyet behúzok neki az arcába mire hallom ahogyan roppan a csontja.
- Eltörted az orromat! - sikolt fel de nem érdekel.
- Takarodj innen amíg a törött orroddal csak a kórházba küldelek és nem a pszihiátriára, hülye, elmebeteg lotyó! - szólók rá és belökdösöm az első ülésre.
Megfordulva látom, hogy Nico már a kocsi felé támogatja Federico-t.
- Ne kórházba! Haza!
- De Chloe...
- Csak hallgass rám!
Haza visszük és gyorsan kikeverem amit Logan mondott. Citromlét öntök a tejbe. Tényleg undorító.
Lenyomjuk Federico torkán és várjuk a hatást.Majdnem egy óra tellik el mire látni kezdjük a változást.
Érezzük amikor a teste kezd lehűlni a kezeink alatt, mikor már nem remeg és nem libabőrös folyamatosan, és azt is tudjuk, hogy mikor hat a szer mert mikor ez megtörténik akkor kiad magából mindent.Ő nem bedrogozva volt! Hanem megmérgezve....
STAI LEGGENDO
| CHLOE | ✔
Storie d'amore. B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T. Milyen életet élhet az akinek a maffia a családja? Mi történik ha a Capo dei Capi lánya szerelmes lesz? Szabályt szeg, hogy boldog lehessen de a védelme érdekében az utjába állnak. Mikor azt hiszi ismeri azt aki mindentől...