Caut repede codul camerei de filmat din preajma băncii jefuite de băieți dar normal că au șters filmările din acel interval de timp deci nu găsesc nimic util.
Oricum nu va fi greu să îmi iau brățara înapoi fata aceea nu cred că are mai mult de 16 ani. Nici nu știu ce căuta acolo dându-se drept polițistă.
Îmi spun eu ridicându-mă de la calculator dându-mi mâinile prin păr de câteva ori gândindu-mă cum să o găsesc.
Nu pot să îmi pierd brățara, e imposibil să o las așa...
Mă pun din, nou în fața calculatorului când găsesc ceva... un videoclip violent dintre 5 persoane, ceea ce mă interesa pe mine era bărbatul ce părea să le dea comenzi celor 3.
L-am găsit, în sfârșit l-am găsit
Citesc informațiile legate de videoclip și văd că acesta are loc în Italia.
Iau repede telefonul și îl apelez din nou pe Nam Joon.
Jk: L-am găsit.
Rm: Ce? Pe cine?
Jk: Ști pe cine, pregăteștei pe ceilalți mâine dimineață mergem în italia.
Rm: Cum?...ești sigur că...
Închid repede telefonul începând deja să deconectez laptop-ul băgândul în valiză plecând spre băieți.
În jumătate de oră ajung și intru în casă unde îl văd pe Suga adormit pe canapea.
Mă îndrept spre el zguduindu-l puțin
Jk: Heei, wake up! (trezeștete).
Suga: Ce? Jungkook, ce e. Ce se întâmplă?
Răspunde acesta somnoros.
Jk: Fă-ţi bagajele repede plecăm.
Suga: ce? Unde?
Nu apuc să îi răspund că deja dau alerta in toată casa.
Rm: Tu vorbeai serios?
Întreabă Nam Joon cu ochii aproape închiși.
Jk: Credeai că am glumit? Doar făceţi-vă bagajele odată și hai să plecăm.
Rm: Nu cred că avem avion la ora asta...
Jk: Avem, pleacă într o oră deci grăbiți-vă
Odată ajunși în aeroport luăm biletele și ne facem comozi în avion.
Suga unul nu, numai că nu și-a făcut bagajele dar a venit îmbrăcat și în pijamale, a fost cărat de mine până aici.
Jk: Deci mai vrei să îmi spui o dată de ce nu ți-ai luat nimic cu tine? S-ar putea să stăm ceva timp acolo.
Suga: Nu am nevoie de nimic, vă am pe voi. Acum lasă-mă să dorm până ajungem.
Spune acesta căscând.
Jk: Bine atunci...
După un drum lung și plictisitor de mers cu avionul în sfârșit ajungem și ne oprim în aeroport.
Rm: Bine geniule, și acum?
Jk: Înainte să vin la voi am făcut o listă cu 35 de posibile locuri unde ar putea fi acel bărbat acum.
Rm: Ce bine că avem o pistă măcar.
Jk: daa, faza e că am uitat lista acasă.
Rm: Aam, bine deci ce facem?
Jk: Trezeștei pe ceilalți și hai să ne cazăm undeva mai întâi.
Spune Jungkook făcându-l pe Rap Monster să se întoarcă pentru ai vedea pe ceilalți membrii dormind pe băncile aeroportului.
Rm: Serios? Ce ați făcut în avion dacă nu ați dormit?
Jh: Mie rău de avion ști asta... ați plătit bilet pentru mine degeaba că nu am stat pe locul meu am stat în baie... ști de ce.
Ripostează J-hope ridicându-se de pe bancă o dată cu ceilalți membrii adormiți.
CITEȘTI
Gangster «Jk»
ActionDupă ce Jungkook își vede mama omorâtă de niște oameni necunoscuți acesta intră într-o bandă de gangsteri disperat să îl găsească pe cel care la făcut să sufere atâția ani. Cu cât descoperă mai multe cu atât devine mai ilegal și legea caută să se st...