19

1.8K 126 6
                                    


După două ore de condus ajung la granița Coreei pentru a părăsi țara.

Scot documentele necesare controlului vrând să le prezint celor ce tocmai se uitase în camionetă.

Însă când ies din ea sunt rapid pusă la pământ de către paznici.

- Ești arestată pentru trafic de droguri.

Spune unul dintre ei incatușindu-mă.

Sara: Ce? Nu! Este o neînțelegere.... eu, și eu sunt polițistă... nu aș face asta!

Spun nedumerită și în același timp stresată privind paznicul din fața mea.

- Nu îngreuna situația, facem ce este necesar.

Raspunde acesta urcând-o pe femeie intro mașină de poliție fiind dusă până la secție.

Mă aflu în camera interogatorie așteptând.

Nu m-am gândit niciodată că voi sta eu pe scaunul celui interogat.

Mă gândesc eu uitându-mă în gol o durere apăsătoare de cap nelăsându-mă să fac altceva.

În cameră intră unul dintre colegii mei privindu-mă îngrijorător.

- Sara.... voi fi direct cu tine.

Spune acesta printre pauze.

- Ai șanse foarte mici să scapi de închisoare. Nu cred că ai vrut să transporți droguri pentru că te cunosc și știu că nu ai face asta așa că am nevoie de o declarație sinceră din partea ta.

Mai spune acesta așezându-se în fața ei pregătindu-și dosarul.

Sara: M-am trezit ieri dimineață cu o stare de amnezie pe care o am și acum, pur și simplu nu îmi aduc aminte ce s-a întâmplat în ultimele două luni!

- Ăsta este efectul drogului pe care îl transportai a fost găsit și în sângele tău. Te face să uiți tot pe un interval foarte lung de timp.

Sara: Ce? Sunt drogată?

Întreabă șocată și în același timp surprinsă Sara.

- Conform analizelor da... Însă nu îți face griji efectul dispare în maxim o săptămână.
- Continuă cu declarația!

Sara: Am primit un apel de la un număr necunoscut, era o persoană numită... amm. Cred că Chim.
Îmi spunea că în calitate de polițistă trebuie să transport niște bijuterii până în China. Și când am ajuns la graniță, s-a întâmplat asta...

- Ți-a fost verificat telefon dar nu ai primit nici un apel de la nimeni, ești sigură că așa s-a intamplat?

Sara: Da, exact așa s-a intamplat, eu nu am nici o legătură cu asta.

Bărbatul se ridică brusc privind-o pe femeie.

- Îmi pare rău să îți spun dar e puțin probabil să îți fie luată în considerare declarația în primul rând pentru că ești încă sub efectul drogurilor și pentru că nu există dovezi care să sprijine ceea ce spui tu.

Sara: Nu m-am drogat, exact asta s-a intamplat și nu știu ce se întâmplă acum!

Spune Sara vizibil stresată privindu-l pe colegul său.

- Voi face tot ce pot, dar nu promit nimic sigur.

Spune acesta părăsind camera lăsând-o pe Sara în propriile îndoieli și gânduri.

( Pe scurt, bărbatul care nu are încă un nume a răpito pe Sara să o drogheze, știți că a văzuto și J-hope adormită intro cameră înainte să moară.
Motivul pentru care ăsta  a drogat-o pe Sara și a păcălito să transporte droguri este pentru că ea promisese ca il va da pe Jungkook lui dar ea la predat poliției, pentru asta se răzbună)
Apropo, nu știu dacă există droguri care te fac să uiți eu una mă gândesc că toate sunt așa dar în fine să zicem că pe ăsta l-am inventat io.😁

Gangster «Jk»Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum