O privesc puțin speriat de reacția pe care ar putea-o avea sperând că nu se gândește că soțul ei nu o iubește sau mai știu eu ce gândesc fetele când nu li se răspunde unui sărut.
Gândurile mele cât si ale ei sunt întrerupte de bătăile repetitive în ușă semn că Mi Ra ne-a adus micul dejun.
Fata de lângă mine se ridică ia tava din mâinile lui Mi Ra, pune tava pe masă și iese din cameră alături de ea.
- Ce a fost asta? Tocmai mi-a plecat soția alături de Mi Ra?
Mă întreb eu singur privind în jur și răspunzându-mi singur înapoi.
- Da... exact asta s-a întâmplat.
Perspectiva lui Sara
Sunt în cameră cu fata asta ce ne adusese micul dejun deoarece sunt curioasă de unele lucruri și nu îl pot întreba pe Jungkook de ele.
Sara: Ce ar trebui să cred dacă soțul meu nu îmi răspunde unui sărut?
Mi Ra: Stai ce? L-ai sărutat pe Jungkook?
Întreabă șocată Mi Ra.
Sara: Da... noi două suntem prietene nu? Adică asta mi-a spus Jungkook și de asta te întreb.
Mi Ra: Da... suntem prietene...
Răspunde Mi Ra în interiorul acesteia inima fiindui zdrobită de propriile cuvinte.
Mi Ra: Jungkook e o persoană mai detașată, nu iși pune prea bine în evidență sentimentele dar important e să ști că le are.
Răspunde aceasta o lacrimă curgându-i de-a lungul obrazului.
Deja nemaiputând stăpânii și urmatoarele lacrimi.Sara: S-a intamplat ceva? Întreabă Sara neânţelegând de ce plânge fata de lângă ea.
Mi Ra: Nu... doar că mi-am amintit de un fost prieten care credeam că așa procedează.
Răspunde Mi Ra forțând un zâmbet privind-o pe cea din fața ei.
Sara: Înțeleg... poate am pus o întrebare puțin cam nepotrivită... voi pleca acum.
Spune Sara ieșind din cameră lăsând-o pe Mi Ra să plângă deoarece nu înțelegea suficient de bine situația ca să o consoleze.
Perspectiva lui Jungkook
Dau de o știre îngrijorătoare în care mai multe departamente de poliție ar căutao pe Sara.
-Ar fi prea complicat să o predau poliției acum căci eu am ajutat-o să fugă ca să îmi recapăt brățara și aș da și eu de închisoare plus că am mai și mințito cu căsătoria și toate alea.
-Nu, așa nu merge. Trebuie să rezolv cumva treaba asta.Îmi spun singur căutând pe telefon o anumită persoană care știam că mă va ajuta.
Îi trimit un mesaj în care îi descriu situația mea și că îl voi plăti bine după care la fix intră Sara în cameră.
Jk: Sara! Ce bine că ești aici. Îmbracăte repede și vino jos... Avem puțină treabă spune Jungkook ieșind din cameră lăsând-o pe aceasta să se îmbrace.
La îmbrăcămintea ei mai adaug o șapcă, mască și ochelari de soare pentru a nu fi recunoscută și o duc spre tipul căruia îi dădusem mesaj.
CITEȘTI
Gangster «Jk»
AksiyonDupă ce Jungkook își vede mama omorâtă de niște oameni necunoscuți acesta intră într-o bandă de gangsteri disperat să îl găsească pe cel care la făcut să sufere atâția ani. Cu cât descoperă mai multe cu atât devine mai ilegal și legea caută să se st...