Deschid ochii brusc privind ceasul de lângă mine ce indică miezul nopții.Mă ridic din pat coborând la parter pentru a mă antrena. Când cobor îl găsesc pe Jin acolo.
Jin: Ști că echipamentul ăsta al tău pare periculos?
Jk: Aham, este
Jin: Ce, serios?
Răspunde jin îngrijorat
Jk: Nu, relaxează-te. Deci cei cu tine aici la ora asta?
Jin: Știu că mereu te trezești la miezul noptii și încă nu înțeleg de ce dar vreau să stau cu tine azi ca să nu stai singur.
Jk: Aam, bine. Te antrenezi cu mine?
Spune aruncându-i lui jin o pereche de mănuși de box.
Jin le prinde holbandu-se pierdut la ele.
Jin: Nu multumesc, azi nu sunt în formă 😅
Jk: Hey, am o idee. De ce nu mergi să faci micul dejun pentru când se vor trezi ceilalți?
Jin: Presupun că ar fi frumos...
Jk: Da ar fi, poți să mergi acum
Jin:În regulă. Ne vedem curând.
Odată rămas singur încep să mă antrenez fără vreo reținere cu gândul la același lucru, la acea noapte îngrozitoare.
Nici nu îmi dau seama ce repede trece timpul că mă trezesc din nou cu Jin aici.
Jin: micul dejun e gata.
Jk: Ce, deja? Și ceilalți membrii?
Jin: Sunt trezi de ceva timp.
Jk: Amm, bine atunci hai să mâncăm.
Mă îndrept spre bucătărie unde îi văd pe ceilalți savurând din plin micul dejun pregătit de jin.
Jh: Bună dimineața Jungkook!
Spune J-hope făcând cu mâna fericit.
Jk: Neața, ce e cu entuziasmul ăsta?
Jh: Azi mergem la o licitație importantă unde se vor vinde bijuterii de mare valoare, ia ghici... vom încerca să le luăm pe furiș, simplu și ușor. Vrei să ni te alături?
Jk: Nu mersi...
Rm: Da... ne cam așteptam să răspunzi așa deci am făcut un plan perfect și tu ne vei ajuta de acasă.
Jk: Ce? Eu nu mă bag.
Rm: Amm, ba da te bagi. Toți vom avea aceste mini-camere de filmat în câte un accesoriu din costume și tu de acasă ne vei ghida video și audio.
Răspunde Rap Monster arătând spre dispozitive.
Jk: Și de ce aș face asta?
Rm: Ne ești prieten...
Jk: Da dar...
Rm: Cam atât noi plecăm acum ne bazăm pe tine. Să mănânci ce ți-a gătit Jin, bye.
Nu apuc să spun nimic că toți ies din casă grăbiți.
Stau să mă gândesc la ceea ce tocmai s-a întâmplat și îmi dau seama că ar trebui să îi ajut.De îndată primesc un mesaj de la Nam Joon cu detaliile planului, după ce le citesc în amănunt mă îndrept spre camera mea unde îmi deschid leptobul aflat pe patul meu și inițializez planul...
Pe ecranul computerului văd poziția băieților și aud licitația în plină desfășurare, conform planului mă infiltrez în camerele de supraveghere principale a clădirii și urmăresc mișcările paznicilor după care le comunic membrilor pozițiile acestora.
Hai că nu e așa greu..
Gândesc privind ecranul cu pozițiile tuturor pe el.
CITEȘTI
Gangster «Jk»
AcciónDupă ce Jungkook își vede mama omorâtă de niște oameni necunoscuți acesta intră într-o bandă de gangsteri disperat să îl găsească pe cel care la făcut să sufere atâția ani. Cu cât descoperă mai multe cu atât devine mai ilegal și legea caută să se st...