Trei zile mai târziu în care Jungkook a investigat în detaliu locația unde ar putea fi asasinul mamei sale și ceilalți membrii sau odihnit
Rm: Deci azi mai comandam pizza și râdem de vânzător?
Întreabă Nam Joon râzând de pe canapea.
Tae: Asta ar fi amuzant.
Răspunde Taehyung nerăbdător.
Jk: Nu, astăzi ducem la sfârșit motivul pentru care am venit aici.
Tae: Aii, deja plecăm acasă?
Spune Taehyung dezamăgit.
Suga: Yeei, abia astept.
Jk: Înainte să plecăm acasă, echiparea mergem după el...
Jh: El? Care el? Acel el?
Jin: Da acel el, totuși Jungkook nu vrei să mănânci ceva înainte să plecăm? Stai sechestrat în camera aia a ta de când am venit. Menajera noastră a leșinat doar trecând prin fața camerei tale...
Jk: Nu multumesc... doar să plecăm odată.
Odată ajunși în fața marii clădiri suntem întâmpinați de către paznicii clădirii.
În timp ce, ceilalți îi aburează cu nimicuri de genul unde e baia... reușesc să mă strecor în clădire.
Merg de-a lungul coridorului derutat de atâtea uși și alte mii de coridoare, e imposibil de găsit aici.
Cu ce se ocupă cladirea asta? Adică care sunt șansele să intru intro cameră și să fie niște oameni importanți înăuntru..
Gândesc pentru mine apropiindu-mă de o ușă vrând să o deschid când un sunet puternic și dureros mă determină să îmi pierd cunoștința.
Șase ani mai târziu
( Jungkook fusese prins în clădire de către un paznic și împușcat din cauza securității.
Pentru că acea clădire era una de afaceri nu s-ar fi suportat moartea unei persoane pentru afacere astfel fiind nevoiti să îl ducă la spital și să îl trateze.Cu timpul a reușit să renunțe în al mai urmări pe cel ce ia ucis mama în schimb acum antrenându-se din cauza stresului provocat zilnic chiar de el gândindu-se la moartea mamei sale acum având 23 de ani și excelând în tot ceea ce înseamnă luptă.
Motivul pentru care a renunțat la ași continua planurile este pentru că ceilalți membri erau îngrijorați după ce acesta ajunsese în spital fiind norocos că supraviețuise glonţului.
Acum politista în devenire de 15 ani are si ea 21 de ani și este cea mai bună în domeniul ei.)Abia acum incepe cartea cu adevărat 😉
CITEȘTI
Gangster «Jk»
AçãoDupă ce Jungkook își vede mama omorâtă de niște oameni necunoscuți acesta intră într-o bandă de gangsteri disperat să îl găsească pe cel care la făcut să sufere atâția ani. Cu cât descoperă mai multe cu atât devine mai ilegal și legea caută să se st...