1

6.9K 297 29
                                    


Mă trezesc brusc în sunete puternice venite din sufragerie.

Cobor din pat și mă îndrept spre ușă. Trag încet de ea dar este încuiată.
Mă dau doi pași mai în spate observând dâra de lumină ce se strecoară prin gaura cheii.

Țipetele mamei mele se aud brusc venind de pe partea cealaltă a ușii.

Îmi fixez repede privirea pe gaură speriat la recunoașterea vocii mamei mele.
Observ un grup de bărbați îmbrăcați în negru aflați lângă ea.
Unul dintre ei înaintează scoțând din jachetă o armă ce o îndreaptă spre ea.

- Îmi pare rău că s-a ajuns aici doamnă Jung.

Spune bărbatul care avea în jur de 25 de ani cu o față tristă făcută în batjocură.

Își pozitionează mâna mai bine pe pistol și îl apasă brusc fără vreo problema.

- Ups... ba cred că nu îmi pare rău.

Spune acesta cu un zâmbet ca de copil pe față.

- Băieți, știți ce aveți de făcut.

Mai adaugă acesta ieșind din casă râzând.

Lacrimile fierbinți se scurg acum dea lungul feței mele, vreau să deschid acea ușă să îmi îmbrățișez mama dar nu pot... nu pot să mă mișc, nu mai pot să clipesc... nu știu dacă ceea ce am văzut acum este real sau visez.

,,Sunt un laş''

10 ani mai târziu

Mă trezesc brusc din cauza foarte cunoscutului meu coșmar.

Îmi îndrept capul spre ceasul de lângă mine acesta indicând 00:00.

- De, ce la miezul nopții?

Spun pe un ton obosit acoperindu-mi fața cu perna.

- Pff, mai și întreb, știu exact de ce mă trezesc la miezul nopții.

Mai apuc să mormăi aceste cuvinte după care mă ridic din pat îndreptându-mă spre baie pentru a-mi face un duș.

În aburii amețitori ai, apei gândesc în amănunt fiecare mișcare pe care trebuie să o fac azi...

În primul rând ar trebui să aștept să se trezească și ceilalți și apoi presupun că îmi voi continua căutările.

Mă gândesc eu mai apoi ieșind din baie îndreptându-mă spre bucătărie.

Iau unul din merele aflate decorativ pe masă și mă îndrept spre camera de zi.

După ore întregi de plictiseală totală se trezesc și ceilalți în sfârsit începând ziua.

Rm: Deci azi?

Jh: Eu, nu am nici un plan...

Jin: Nici eu...

Rm: Jefuim o bancă sau ceva de genul?

Suga: Nuu, azi eu rămân cu Jungkook, ducețivă, voi..

Jh: heei, Jungkook , chiar nu vrei să vi cu noi?

Jk: nu

Jh: Nu știu de ce am mai intrebat...

Rm: Nu este amuzant deloc, el nu se distrează niciodată cu noi... intro zi Jungkook te vom da afară din gașcă.

Spune rap Monster râzând.

Jk: Sigur... ca și acum cinci ani.

Mai adaugă Jungkook zâmbind scurt.

Toți ceilalți membrii înafara lui Suga părăsesc încăperea ducându-se presupun în spre oraș.

Jk: Dap, eu plec...

Suga: Ce, unde?

Jk: Am niște căutări de continuat, pa.

Suga: Dacă știam că nu stai acasă mergeam cu băieții.

Jk: Greșeala ta..paa

(Când murise mama lui Jungkook el avea 7 ani. Deci în prezent are 17)

Gangster «Jk»Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum