12

2.6K 167 18
                                    

Perspectiva lui Jungkook
-2 luni mai târziu-

Mă trezesc privind obosit ceasul de pe noptieră.

Waaw, deci nu e miezul nopții, este miezul nopții și un minut.
Cred că continuând tot așa voi putea să mă trezesc și eu la ore normale.

Mă gândesc eu ridicându-mă în șezut

Niște bătăi slabe se aud venind din spre ușă.

Jk: Intră! Strig eu privind curios în spre ușă.

Prin între-deschizătura ușii îi văd părul blond urmat de fața vizibil obosită a lui Mi Ra.

Mi Ra: Neața Jungkook, ți-am făcut ceva dulce.

Spune Mi Ra cu un bol plin de brioşe în mână.

Jk: Există ceva mai dulce decât tine care te trezești așa de dimineață să îmi faci mie brioşe?

Mi Ra: Daa, probabil există ceva și mai dulce. Spune Mi Ra zâmbind jenată

Jk: Serios acum, încetează să te mai trezești așa de dimineață ... nu îți face bine.

Mi Ra: Voi încerca... Spune Mi Ra întinzând brioşele spre Jungkook

Gust una din ele gustul dulce de ciocolată rămânându-mi tipărit în minte.

Jk: Sunt delicioase... spune Jungkook mestecând fericit.

Mi Ra se uită atent la Jungkook coborându-şi privirea din spre ochii lui spre buzele lui.

Mi Ra: Ai zahăr pudră....Ămm, dămi voie...

Spune Mi Ra aplecându-se spre Jungkook, acum distanța dintre cei doi fiind aproape inexistentă.

Jungkook se uită pierdut la Mi Ra nestiind cum să reacționeze.

Mi Ra șterge atentă urmele de zahăr pudră admirându-i buzele acestuia

Un sunet brusc o face pe Mi Ra să se distanțeze de Jungkook, sunet brusc a cărui sursă era ușa camerei sale.

În pragul ușii nervoasă, udă cu părul dezordonat stătea o femeie cu o armă îndreptată spre cei doi.

- Jungkook, ești arestat pentru jaf, evadare, vătămare corporală și părăsirea țării tale după toate astea, ai dreptul de a nu spune nimic.

Jk: Eii haide, chiar ai venit până aici de dragul de a mă aresta?

Sara: Și tu... aia de lângă el, ești și tu arestată, hai mișcarea

Jk: Stai, pe ea de ce o arestezi?

Sara: Că e prezentă, mișcă odată!

Spune Sara apuncându-l pe Jungkook scoțând-ul din casă alături de Mi Ra.

Odată ieșit, îi vede pe toți ceilalți membrii în alte mașini de poliție.

Mi Ra: Stai! Nu mă poți aresta din prezență, nu e un motiv valid.

Sara: Așa e.. nu e un motiv valid. Dar de motivul ăsta ce zici?

Spune Sara scoțând din buzunar telefonul arătându-i lui Mi Ra videoclipul în care se află la aeroport cu Jungkook.

Sara: Ai încercat să îl scoți din țară.

Mi Ra: Dar nu am reușit... Nu crezi că ești cam prea implicată intr-un caz de jaf?

Sara: Așa pare? Pe mine nu mă interesează asta, nu vaș mai fi căutat dacă micul tău prieten nu fura ce este al meu.

Spune Sara apucând încheietura lui Jungkook scoțând brățara acestuia băgând-o în buzunar.

Sara: Vaai jungkokie, nu fi trist. Aș fi confiscat brățara asta oricum pentru când ai fi fost închis.

Spune Sara cu o voce tristă băgând-ul și pe Jungkook într-o mașină de poliție alături de Mi Ra.

Gangster «Jk»Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum