Perspectiva Sarei
Mă uit surprinsă la bărbatul din fața mea ce părea că vorbește serios.
Mă ridic din locul în care mă aflam și mă privesc în oglinda de lângă șifonier nereușind să mă recunosc.
Mă întorc spre cel ce pare a fi soțul meu privindu-l curioasă.
Sara: De ce nu îmi amintesc nimic?
Jk: Amm, ai suferit un accident...
Raspunde Jungkook derutat
Sara: Ce fel de accident?
Jk: Unul grav...
Sara: Cât de grav?
Jk: Suficient de grav încât să îți pierzi memoria.
Sara îi aruncă o privire plină de suspiciuni lui Jungkook și se așează mai comod pe marginea patului continuând cu întrebările.
Sara: Cu cine eram?
Jk: Singură
Sara: Dacă ești soțul meu de ce m-ai lăsat singură?
Jk: Amm.... ai spus să nu vin cu tine.
Sara: Locuiesc aici cu tine?
Jk: Da.... presupun.
Sara: Presupui?
Jk: Păi ai dormit de câteva ori aici deci presupun că da...
Sara: De cât timp suntem căsătoriți?
Jk: De...amm.... cât era?
Spune Jungkook printre pauze deja stresat de toate întrebările.
Sara: Nu mai ști de cât timp suntem căsătoriți?
Jk: Ba da... de 3 ani.
Sara: Avem poze de la nuntă? Poate îmi recapăt memoria dacă le văd.
Jk: Ne-am căsătorit doar prin acte, fără petrecerea nunții.
Sara: De ce?
Jk: Așa ai vrut tu...
Sara: De ce aș vrea așa ceva?
Jk: Pentru că.... erai... sau vroiai să...
Sunetul unui apel îl întrerupe pe Jungkook care răspunde făcându-mi semn că revine, ieșind din cameră încă vorbind la telefon.
De ce m-am căsătorit? Credeam că nu am să o fac vreodată... Si oare am devenit polițistă?
Off am atâtea întrebări.Mă gândesc eu ridicându-mă și uitandu-mă din nou în oglindă la fel de surprinsă încă punându-mi întrebări.
Perspectiva lui Rap Monster.
Stau și citesc o carte când ca o furtună Jungkook intră în camera mea, ia o foaie și un pix și începe să scrie de parcă viața lui ar depinde de asta.
Rm: Ce faci?
Jungkook ia o pauză din scris privindu-mă stresat.
Jk: Nu o să îți vină să crezi ce am făcut.
Rm: Ce ai facut?
Jk: Pe scurt m-am căsătorit.
Rm: Și pe lung?
Jk: I-am spus Sarei tot felul de minciuni despre anii pe care nu și mai aduce aminte și acum le notez să nu le uit.
Rm: Minciuni precum...
Jk: Că avem 3 ani de căsnicie... că locuiește aici...că lipsa ei de memorie este cauzată de un accident.
Rm: Totuși cum s-a ajuns la căsătorie?
Jk: Aș vrea și eu să știu... am vrut să aibă încredere în mine, și mi-a scăpat minciuna asta stupidă...
Rm: Ce situație complicată.
Jk: Eu plec acum crede că vorbesc la telefon și să nu se prindă...
Rm:Tea sunat cineva?
Jk: Aaa da...cei de la curent au spus ca ne iau lumina dacă nu plătim.
Rm: Ce?
Jk: Am plecat...
Spune Jungkook ieșind din cameră îndreptându-se spre cea în care se afla Sara.
Perspectiva lui Jungkook
Intru din nou în cameră găsind-o pe Sara uitandu-se în oglindă...
Aceasta se întoarce brusc și mă întreabă...
Sara: Avem copii?
Jk: Nu... Și hai să luăm o pauză de la întrebări, îți voi explica situația pe scurt.
Sara: Bine...
Jk: Deci, locuiești în casă cu 5 băieți nenumărându-mă pe mine și o fată care ne sunt chiriași intrun fel. Înainte de accident îți căutai o slujbă căci în urma unui incident ai pierdut-o pe cea de polițistă... Avem o pierdere în familie deci ar trebui să te pregătești pentru
o înmormîntare... Si amm ești alergică la cocos.Sara îl privește pe Jungkook puțin derutată aproape neânţelegând de ce se află în acea casă și aprobă scurt din cap.
CITEȘTI
Gangster «Jk»
ActionDupă ce Jungkook își vede mama omorâtă de niște oameni necunoscuți acesta intră într-o bandă de gangsteri disperat să îl găsească pe cel care la făcut să sufere atâția ani. Cu cât descoperă mai multe cu atât devine mai ilegal și legea caută să se st...