Urc până pe acoperisul clădirii unde sunt întâmpinat rapid de un grup de bărbați îmbrăcați în negru.
- Vaai mi-ai făcut multe probleme domnule Jungkook!
Spune o voce prea cunoscută mie.
Mă apropii mai nervos ca niciodată de persoana aflată în fața mea. Ridicând mâna nervos asupra lui dând să îl lovesc.
În momentul următor sunt înconjurat de arme din partea grupului de bărbați din jurul meu.
- Mă gândeam că ești mai inteligent de atât având în vedere cât rău mi-ai făcut de-a lungul anului.
- Totuși...
-Nu te-am vazut niciodată și nici nu ți-am mai auzit numele până acum deci de ce îmi faci probleme?Întreabă bărbatul curios rânjind în același timp privindul pe băiatul din fața sa.
Sunetul puternic al alarmelor de poliție se aud brusc inconjurând clădirea.
- Mă așteptam la asta din partea ta așa că mi-am făcut un plan de rezervă
Spune bărbatul râzând a nebunie.Bărbatul intră numaidecât înapoi în clădire grupul de oameni urmărindu-l repede.
În mai puțin de 10 minute poliția urcă în cele din urmă până pe acoperisul clădirii unde Jungkook încă era șocat de cele întâmplate.
Polițiștii se apropie cu armele în mână de Jungkook.
- Mâinile sus! Ești arestat pentru ucidere!
Strigă unul din polițiști în limba engleză îndreptând amenințător arma spre Jungkook.
Acesta nu se mișcă fiind încă șocat de cele întâmplate unul din polițiști încătușindu-l rapid.
Perspectiva lui Sara
*⏬Ce s-a întâmplat când a dispărut Sara și Hoseok ⏬*
Sunt în drum spre secția de poliție cu banda de hoți fiind aproape de ai aresta când primesc brusc un telefon de la un numar necunoscut.
Sara: Alo!
- Ce crezi că faci? Înțelegerea era că mil vei aduce pe Jungkook mie, nu ca îl vei preda poliției.
Sara: Am acționat conform legii. Doar nu te așteptai să ţil dau pe bune nu?
Întreabă Sara râzând închizând telefonul
Imediat după apel mașina Sarei alunecă brusc pe șosea, ea încercând să o stăpânească însă sfârșește prin a o izbii de un copac, aceasta rămânând inconștientă în mașina ce scotea fum, o flacără se aprinse din senin din motorul mașinii
- Scoateţi-o de acolo!
Ordonă bărbatul celor doi coechipieri de lângă el aceștia scoţând-o pe femeie din mașină peste puțin timp aceasta luând foc de-a binelea.
În clădirea părăsită de la capătul orașului într-o cameră ascunsă. Acolo se afla acum Sara încă inconștientă.
Sunetul unor pași noi îl alertează imediat pe bărbatul aflat în cameră alături de Sara ce trimite alte două persoane să verifice ale cui sunt și ce caută aici.
Peste puțin timp alături de cei doi intră un băiat roșcat speriat la vederea femeii inconștientă de pe patul alăturat recunoscând-o imediat.
Jh: Doamna Sara?!
Apucă să spună acesta apropiindu-se de femeie.
- O cunoști pe femeia asta?
Întreabă curios bărbatul.
Jh: Da, caută să ne aresteze de ceva timp.. spune J-hope derutat
- Ești Hoseok nu?
La întrebarea pusă J-hope aprobă ușor din cap încă privind spre corpul Sarei.
- Du-l pe acoperiș! Am de dat un telefon...
Spune el cei doi ieșind cu Hoseok din cameră ducându-l pe acoperișul clădirii.
Iau telefonul apelând numărul așteptând curios reacția pe care o va avea băiatul când va afla că prietenul său mai are o oră de trăit.
- Off Jungkook, am început numărătoarea deja. Dacă nu răspunzi la telefon, prietenul tău moare
Spune amuzat bărbatul dând să mai sune odată.
De această dată îi răspunde la apel intro oră o mașină apropiindu-se cu viteză de clădire.De pe acoperișul clădirii cu o armă în mână bărbatul așteaptă ca cei doi să intre în clădire.
Uitându-se atent la ceas.
Trecu un minut... încă un minut și se împlinește o oră de la apel, mai privii odată băiatul roșcat din fața sa care îl privea cu ură deja povestindu-ise ce are de gând să să facă.
O ultimă privire spre ceas și bărbatul ridică pistolul asupra roscatului aflat la marginea clădirii fără vre un regret apăsând pe trăgaci.
Un sunet puternic auzindu-se brusc, băiatul căzând peste clădire.
CITEȘTI
Gangster «Jk»
ActionDupă ce Jungkook își vede mama omorâtă de niște oameni necunoscuți acesta intră într-o bandă de gangsteri disperat să îl găsească pe cel care la făcut să sufere atâția ani. Cu cât descoperă mai multe cu atât devine mai ilegal și legea caută să se st...