9

2.8K 178 6
                                    

Suntem deja la aeroport și Mi Ra se pregătește să cumpere bilete

Jk: Ești sigură că e o idee bună să ies din țară?

Mi Ra: Sigur, adică ieșim împreună...

Jk: Stai, ce?

Mi Ra: Doar urmează-mă

Spune Mi Ra trăgându-l pe Jungkook după ea să cumpere biletele.

În cele din urmă ne urcăm în avion și ne așezăm pe locurile noastre.

Una din însoțitoarele de zbor se apropie de noi.

Ea: Vă rog să vă închideți telefoanele, mai sunt 5 minute până la decolare. Multumesc.

Jk: Mi Ra, eu merg la baie

Mi Ra: Bine, dar grăbeștete...

Jk: Ok.

Perspectiva lui Sara

Am ajuns în sfârșit în aeroport.

- Controlați avioanele care călătoresc în acest interval de timp și listele pasagerilor, Rapid

Echipa începe deja căutarea lui, dacă nu a plecat până acum. De acum în colo nici că va pleca, până la urmă este 5 dimineața. Ce fel de hoț este așa matinal?

- Zborul cu numărul 45 către Japonia decolează acum.

Se aude anunțul avionului ce tocmai a decolat.

Perspectiva lui Jungkook

Zborul 45 spre Japonia? Off ăsta era zborul meu. Îmi pare sincer rău că fac asta Mi Ra.

Gândesc dând să ies din aeroport când observ că cineva îmi taie calea.

Sara: De unde veniți ?

Îmi ridic privirea din cauza vocii oarecum cunoscută și o văd pe acea polițistă ce ia închis pe băieți.

Stai.. ea e? clar ea e... ma găsit?.dar cum? Stai puțin, ce ma întrebat?
Amm... de unde vin?! Nu cred că știe că eu sunt.

Mă uit pierdut la ea încercând să formulez o propoziție...

Sara: Ești străin? Adică înțelegi ce spun?

Dau din cap în semn negativ sperând că mă va lăsa în pace și chiar asta face.

Libertate dulce, ies din aeroport ușurat dar nu mă bucur mult de libertate că mâinile mele sunt duse la spate acum fiind încătuşat

Sara: Imi pare rău însă se pare că nu a, aterizat nici un avion din strainatate în ultimele 2 ore, deci ești sută la sută coreean și 50 la sută suspect de jaf

Jk: Așa le faci tuturor oamenilor ce circulă pe aici?

Sara:Dupa cum vezi nu e prea multă lume aici la ora asta. Și se pare că ști limba coreeana,mă bucur să aud că nu ești străin, fi cooperativ.
Ai acte de identitate la tine?

Jk: Da sigur, că eu și la magazin îmi iau actele cu mine, se poate?!

Sara: Fără glume...

Jk: Nu le am.

Sara: Atunci astea ce sunt?

Brusc polițista scoate din buzunarul jachetei pașaportul meu.

Sara: Îmi pare bine să te cunosc... Jungkook, știam că te voi găsi.

Jk: Mie nu prea îmi pare bine... pot să plec acasă?

Sara: Nu

Jk: Eee, măcar am încercat.

(Pe scurt Jungkook s-a simțit prost că părăsește țara când prietenii lui sunt închiși așa că a ieșit din avion în ultimul moment lăsând-o pe Mi Ra să meargă în Japonia singură ca să nu îi încurce planul de ai elibera pe ceilalți)

Gangster «Jk»Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum