26

1.5K 108 8
                                    

O privesc îngrijorător preț de câteva secunde după care fără ai da vreo explicație ies din camera noastră îndreptându-mă spre cea a lui Nam Joon.

Jk: Îmbracăte repede cu ceva si hai cu mine.

Spune Jungkook dând buzna peste somnul lui Nam joon.

Rm: De ce aș face asta?

Întreabă Nam Joon obosit

Jk: Am nevoie să faci rost de niște droguri.

Rm: Exclus. Nu vreau să te droghezi kookie, e rău!

Jk: Aham... uite cine spune, oricum nu sunt pentru mine ci pentru Sara.

Rm: Bine, tu du-te la ea fă cumva să o adormi și fac rost mâine.

Îi răspunde Rm pe jumătate adormit fluturând o mână în aer făcându-i semn să plece

Jk: Bine, ocupăte de asta mâine

Mai adaugă Jungkook și iese din camera liderului lăsându-l să doarmă.

Când intru în camera Sarei aceasta se afla în poziție de atac cu o tavă în mână.

Rămân ușor surprins și speriat în același timp

Sara: Nu te apropia de mine perversule.

Îi spune brusc Sara dând să îl lovească cu tava dar ezitând.

Jk:Ce pervers? Ce tot spui acolo?

Întreabă Jungkook agresiv știind despre ce este vorba dar nevrând să îi permită fetei să vorbească așa cu el.

Sara: M-ai răpit, m-ai mințit, mi-ai schimbat până și aspectul... mi-ai distrus viața complet.... și chiar îți crezusem minciunile nenorocite.

Izbucnește Sara a spune printre lacrimi.

Sara: Din cauza ta... mi-am pierdut slujba la care lucrez încă din tinerețe. Din cauza ta mi-am... mi-am pierdut primul sărut.
Din cauza ta...

Vorbele îi sunt întrerupte de micile pauze de plâns pe care Sara le avea în timp ce conștientiza ce i se întâmplase.

Sara: Din cauza ta....

Lipsa de putere își face prezența în corpul Sarei care scapă tava din mână rămânând cu mâna tremurând.

La vederea starei în care se află fata din fața lui, Jungkook nu apucă să se gândească de două ori și o ia în brațe pentru a o liniști.
Cu mângâierile liniștitoare pe care Jungkook i le face fetei si cu câteva cuvinte frumoase reușește să o pună în pat adormind-o.

După întâmplarea asta ies din cameră plin de remușcări lăsând fata să doarmă.

Intradevăr i-am distrus viața ei numai pentru a mă scăpa pe mine de probleme, până la urmă e îndreptățită să spună orice.

Gândesc eu îndreptându-mă spre living unde avea să dorm în noaptea asta.

Perspectiva Sarei

Mă trezesc dimineața cu lacrimi în ochi aducându-mi din nou aminte ce se întâmplase aseară.

Pe lângă toată furia pe care o aveam în mine în acel moment singurul lucru la care mă gândeam era felul în care Jungkook mă luase în brațe.

Mă ridic mai bine pe marginea patului atingându-mi umeri pentru a retrai senzația aceea

Zâmbesc puțin după care încep din nou să plâng dându-mi seama că mă gândesc la cel ce mi-a distrus viața ca la cineva ce îmi poartă afecțiune.

Mă șterg de lacrimi ieșind din cameră îndreptându-mă spre living unde pe o canapea dormea Jungkook.

Mă apropii încet de el...

Gangster «Jk»Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum