Boldog Ünnepeket, kívánok mindenkinek!!!!!
Remélem mindenki azt kapja/kapta meg amit szeretett volna :) De nem is húznám az időt, olvassátok és élvezzétek a limitált kiadású különkiadást! :) Karácsony másnapja alkalmából! ;)
(SEMMI KÖZE AZ ALAPSZTORIHOZ!)
_________________________________________
December 24.-e van, ami azt jelenti, hogy Szenteste van és holnap lesz karácsony. Már mindenkinek becsomagoltam az ajándékát, persze aki számít nekem... Értem itt a rokonaimra és a barátaimra. A szüleimet szándékosan nem raktam bele, mert nekem ők már idegen emberek számomra. Mivel a faluban van még egy ház, ami a rokonoké volt, de ügye én megkaptam tőlük, ezért már rendesen beköltöztem. Anyummal szinte alig beszélek, apummal szinte semennyit igaz néha felhív, de nem mindig veszem fel neki a telefont. Hoseokék sajnos karácsony után tudnak hozzám jönni, mert lesz nekik valamilyen karácsonyi koncertjük. Egyedül vagyok a lakásomban,az osztálytársaimnak már mind oda adtam az ajándékot, aminek nagyon örültek, és én is megkaptam tőlük. Persze nem bírtam ki, amit Danitól kaptam Hyper készletet meg ne kezdjem... És most ott tartok, hogy a 10 HIPI (Hyper) csokiból maradt 6 darab. Pedig reggel kaptam meg tőle és már most fogyóban van... Persze a többiek ajándékát még nem bontottam ki, és nem is terveztem. Mivel már elvégeztem a gimit és most jelenleg az egyik művészet főiskolának vagyok a hallgatója. Csak szerdán, csütörtökön és pénteken kell bemennem déltől egészen háromig van előadásom, persze szünetekkel! Mézeskalácsot sütöttem, a karácsonyi muffin már rég készen volt, és már a karácsonyi minták is elkészültek rá. Épp a konyhában kapcsoltam le a sütőt mikor csengettek. Én meg amolyan WTF? fejjel néztem ki a konyha ajtaján, hogy kilehet az 20:48-kor. Hiszen mindenki a családjával van...persze már aki. Sóhajtottam, majd úgy is mindegy alapon a bejárati ajtóhoz léptem. Majd kinyitottam azt, ahol 7 ismerősarc nézett rám, én meg lefagyva néztem őket, hiszen Hosi azt mondta, hogy koncertjük lesz vagy mi...
- Be is engedsz minket, vagy ajtóban fogjuk egymást csodálni? - kérdezte Yoongi jogosan, mert kint hideg volt, itt bent meg meleg volt. Arrébb álltam az ajtóból, hogy ők bejöhessenek, levették a kabátjukat és a cipőjüket, de a sporttáska amit cipeltek nem hagytam figyelmen kívül.
- Nektek nem fellépésetek lesz? - kérdeztem meg tőlük, mikor megtaláltam a hangom a csodálkozás közepette.
- Milyen fellépés? - nézett rám Jimin értetlenül. - Nem lesz semmilyen. Ünnepekre szabit kaptunk.
- Hoseok azt mondta... - kaptam rá a tekintettem, de ő csak vigyorgott. Át vertek! - Hoseok! Én megfojtalak! Mi jogon hazudtál nekem? - álltam elé.
- Meglepetés! - tárta szét a kezét mire fej rázva, de elfogadtam a nagy maci ölelését. Persze ebből senki nem maradhatott ki, így történt azt, hogy mind a heten átöleltek engem.
- Hiányoztál Minah! Nem volt kivel megosztanom az új anime címeket, és megnéznem! - nézett rám Jungkook mire felnevettem.
- Amúgy mi ez a jó illat? - kérdezte Jin majd a konyhába ment, rá percre rá a többiek is elkezdték szimatolni a levegőt, ami vicces volt, majd Jungkook és TaeTae egyszerre indult meg. Majd mindenki a nappaliba vonult és a fát csodálta.
- Mi ez a sok ajándék? - nézett rám Hosi. - Melyiket kaptad a barátodtól? - nézett rám olyan ,,engem nem tudsz átverni" tekintettel, de nem tudta, hogy tőle még nem kaptam meg.
- Lányoktól és a srácoktól kaptam. Sőt ott van a tiétek is, azért van annyi ajándék. Abból le jön hét nagy doboz ajándék, ami a tiétek. - néztem rá.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sunrise - Park Jimin Fanfiction
FanficFőhősnőnk nem más, mint Jung Minah, aki J-Hope unoka testvére, de nem egyszerű a lánynak az élete, ha a szülei hazudnak és titkolóznak előtte. Egy apa aki megszabja a lánya életét, és megnehezíti amiben csak tudja, hísz nem könnyű egy félig koreai-f...