SORRYYY!! Tudom, hogy régen volt rész, de az egész sztori eltűnt amit írtam és nem emlékeztem rá így újra kellet írnom és ihlet is kellet.... De közben ügyködök valamiről a háttérben is, amiről még nem szeretnék szólni, de mindenképp kiírom ide, hogy mi a helyzet! És utólag mindenkinek BOLDOG HÚSVÉTOT!! Remélem mindenkit meglátogatott a nyuszika! De nem szaporítanám a betűket hanem olvassátok a részt!!!
A napok gyorsan teltek, mint szerettem volna, de miután anyámmal mindent megbeszéltem oppa társaságával egyre jobban közeledett a döntésem, hogy hol folytatom a további tanulmányaimat és bele vágjak-e az ismeretlenbe. A fiúk rendesek voltak, még Suga is, aki néha piszkált, de jó szándékból tette és legalább elterelte a gondolataimat a döntésemről. Jungkook és V mindent elmondott, hogy milyenek az ottani iskolák. De senki nem befolyásolta be a döntésemet, és bárhogy kértem segítséget Jintől és Namjoontól, hogy segítsenek dönteni mindig ugyan az volt a válasszuk.
- Jin oppaaa... - kezdtem a mondatot miközben a tűzhely előtt állt és főzött.
- Még nincs kész az étel! De már Jungkook is érdeklődött pár perce...
- Nem, nem az... Szerinted mi lenne a helyes döntés? Vagy te mit tennél a helyemben?
- Ezt neked kell tudni, hogy neked mi a jó. A te döntésed,hogy jössz vagy maradsz. Senki nem befolyásolhat téged, evvel J-Hope is tisztában van.
- Ne már Jin oppaaaa... Csak egy kicsit segíthetnél... - mondtam majd szomorúan a nappaliba vonultam.
- Namjoon opppaaa. - szóltam a leadernek mikor meg láttam.
- Mit akarsz törpi?
- Mi az, hogy ,,törpi"? Nem vagyok alacsony... annyira! Te születtél égimeszelőnek... Mindegy nem erről akartam most kitérni... Szerinted mi lenne a helyes...? - kérdeztem meg, de a mondatom végébe bele vágott.
- Hiába kérsz segítséget, ezt neked kell eldöntened, hogy te mit szeretnél.
- Miért jön mindenki evvel? Nem tudom, hogy mi a helyes! Még én is gyerek vagyok!Később a szobámban fogtam egy A/4-es füzetet majd kitéptem belőle egy lapot és fel írtam az egyik oldalára: MELLETTE míg a másik oldalára ELLEN ÉRV .
Minden lehetőséget felírtam, de az eredmény sem könnyítette meg a helyzetemet: 9/9. AIISH!
Nézzük még egyszer...MELLETTE
- Nem lennének veszekedések
- Nem kéne elviselnem a ,,új anyámat" és a gyerekét/gyerekeit
- Nem kéne elviselnem anyám ,,új pasiját"
- Könnyebben élhetnék úgy, mint egy tizenéves stressz nélkül
- Sűrűbben látnám oppát és a BTS-t
- Nem kéne elmennem az esküvőre (nem is mentem volna)
- Koreai könnyű meg akartam/akarom úgy is tanulni
- Bármikor vissza jöhetek, ha nem tetszik és mehetek még kereszt anyuékhoz
- Világot látnék + új kultúra
- NINCS TÖBB ESÉLYEM!!!!ELLEN ÉRVEK
- Koreait kell tanulnom
- Távol lennék a barátaimtól
- Nem ismerem a környéket tuti eltévednék!!!
- Egyenruha
- Repülnöm kell több órát és félek a repüléstől!!!
- Lehet teher lennék a nénikéimnek, mert még egy tinédzsert fel kell nevelniük
- Mozi hétvégéknek közös találkáknak lőttek
- Hosszabb szünetekben tudok csak a barátaimhoz jönni
- Be kell újra illeszkednem a suliba
- Nem mindig lennének ott oppáék
Jaj de nehéz... Az éjszakát az író asztalomon töltöttem, mert reggel ugyan ott feküdtem ahol este eldőltem. Igaz a nyakamat meghúztam, mert mikor megakartam mozgatni akkor fájt mindenem. És persze a bíróság is közeledett, amit nem akartam hiszen el kell döntenem, hogy Korea vagy Magyarország. És sajnos a napok teltek és múltak, amit nem akartam, de ő evvel nem foglalkozott. Közben kiderült, hogy Hoseok tovább fog maradni elvileg, mint a többiek a bíróság miatt, de Tae és Jungkook nagyon aranyosan kijelentette, hogy ők is jönni fognak, hogy ott legyenek mellettem, amit a leader ellenzett a menedzser miatt és a rajongók miatt.
- Nem! Nem mentek! J-Hope-ot még tudjuk pótolni pár napra, de ha hárman hiányoztok akkor nem tudunk mit kitalálni a rajongóknak sem!
- Bocsi Min, de ez nem fog menni. - biggyesztette le az ajkait Tae, amin én elmosolyodtam.
- Nem gond! - öleltem át.
A bíróság szombaton fél kettőkor lesz, ami azt jelenti, hogy a fiúknak délben megy a vonatja vissza, ami még 2 nap. Furcsa, hogy ilyen gyorsan elment a hét és a döntésem ideje is közeledik...
Persze a fiúk is egyre furcsábban viselkedtek, mint szoktak. Mintha valami terveznének.
- Na és, hogy vagy Minihope? - kérdezte Suga miközben lehuppant mellém a kanapéra. Csütörtök este volt és már szinte mindenki ágyban volt.
- Jól. És te?
- Fáradtan. Dalszövegen dolgoztam... És hiába is kérdezed nem, nem mutatom meg!
- Jól van, na!
- És a döntés? - kérdezett rá, amit inkább mindenki kerül ebben a házban.
- Nem tudom... - fújtam ki a levegőmet. - Mindent át gondoltam, listát is írtam, de még az univerzum is ellenem van!
- Mi jött ki?
- Döntetlen lett az állás. - mondtam kissé fáradtan.
- Akkor hosszabbítás. Vagy üzenj vissza az univerzumnak.
- Megfogadom! - mosolyodtam el halványan, de akkor még nem is gondoltam volna, hogy igaza lesz.
Péntek reggel mikor fel keltem még eléggé kómás voltam és ilyenkor úgy közlekedek, mint egy zombi, főleg, hogy ez az utolsó teljes nap, hogy együtt vagyok a fiúkkal. A polcomról leakartam venni az egyik mappámat, mikor az egész anime és manga sorozatomat és DVD-jeimet lerántottam és rám estek én meg a földre. Persze nem kell mondani, hogy mindenki az én szobámba szaladt, hogy megnézze mi volt az a nagy ,,huppanás". Jin és J-Hope ijedten nézett rám, majd Jungkook-ból és V-ből kitört a röhögés, és persze utána Jimin is elkapta, Yoongi meg mosolygót a bajsza alatt.
- Minah, jól vagy?- guggolt le mellém Jin.
- Ühüm. Csak a hátam a karom meg a fejem fáj. - simogattam meg a halántékomat.
- Mit csináltál? - segített fel kelni Hosi.
- Leakartam venni a mappámat és nem vettem észre, hogy mi, hogy van és rántottam magammal mindent. - néztem körül. Az egész manga sorozatom és anime DVD-k és CD-k ott hevertek a földön. Tokyo Ghoul, Fairy Tail...
- Mutasd a karodat. - mondta Jin, majd a bal karomat meg fogta és vizsgálni kezdte. - Meg karcoltad a kezedet. - Gyere bekötöm.
- Ne már Jin! Kutya bajom! Nem kell bekötni! - mondtam, de süket fülekre találtam s a többiek sem segítettek nekem. De azt nem tudom, hogy mi vághatta meg. Mikor Jin ellátta a s,,sebemet" vissza mentem a szobámba, ahol Hosi és Suga? meg Jimin takarított. Persze ezt a képet nem tudtam hová tenni...
- Én is megcsináltam volna! Nem, azért vagytok! - mondtam durcásan. - Amúgy mi törött el?
- A fényképnek az üvegje eltörött. - mutatta fel az említett képet Jimin, amit én elvettem. A képen én voltam 5 évesen nagyjából és Hosi, aki átkarolt és úgy vigyorogtunk a fényképező gépbe.
- Majd kap új keretet. - mondtam majd leraktam az asztalra. Persze utána kerestem seprűt és lapátot és oppa ügyesen felsöpört, utána a maradék mangát a polcra raktuk. Végül mindenki ment a dolgára, vagy amit eddig csinált.
- Univerzum.. Mi? - fordult vissza az ajtóból Suga majd ő is kiment. Jin elkészítette a kaját így mindenki ment enni, majd végül elkezdtük nézni a Bosszúállókat. Este pedig Jin hozott egy mini tortát és Jungkook poharakat és tányérokat, Jimin meg üdítőket szigorúan, ahogy mondta és Namjoon szavaival élve ünnepelünk.
- És most meg ünnepeljük, hogy megismertük Minah-t és hogy itt lehettünk egy hetet. Mivel holnap mindenkinek forgalmas lesz, ezért ma ünnepelünk.
- Én erre nem számítottam!
- Ez volt a cél. - mondta Jimin majd át nyújtotta a colás poharat, amit kértem.
Az este nagyon jó telt. Sokat nevettünk és Jimin is kicsit normális volt, és Sugát is láttam nevetni, ami nagyon ritka pedig egy hétig élt velem együtt. És a döntésem is megszületett, aminek nem mindenki fog örülni, de én boldog leszek és ez a lényeg. Jungkook a maradék torát szét kente V arcán, aki vissza vágott és leöntötte egy kis málnával a fejét. Persze mindenki nevetett, de Jin megszidta őket, hogy ők fognak takarítani, aminek az lett a vége, hogy Jungkook kiborította takarítás közben Hoseok poharát, így Jin vette át a takarítást. Persze RM is felajánlotta, de mindenki hevesen tiltakozni kezdett ellene, amin és jót nevettem. Jó volt ez a hét. Rövid, de haladok az új életem felé és a döntésem is közeledik! A lányoknak írtam a csoportba egy rövid üzenetet, hogy eddig, hogy döntöttem és ők mindenben támogatnak, aminek örülök!
<3 Army_Lia <3
U.I.:
Remélem tetszett ez a rész! ;)
(Kicsit összecsapott és nincs átolvasva :( )
Megpróbálok sűrűben írni :D
BINABASA MO ANG
Sunrise - Park Jimin Fanfiction
FanfictionFőhősnőnk nem más, mint Jung Minah, aki J-Hope unoka testvére, de nem egyszerű a lánynak az élete, ha a szülei hazudnak és titkolóznak előtte. Egy apa aki megszabja a lánya életét, és megnehezíti amiben csak tudja, hísz nem könnyű egy félig koreai-f...