ᘛᘛᘕPrológusᘔᘘᘙ

75 3 0
                                    

Jung Minah-nak hívnak és mióta az unoka bátyámék felbukkantak nagyon sok jó dolog történt velem, de szinte ugyanannyi rossz is... Hísz bele szerettem, mikor nem akartam, mindenki észrevette, de Ő észre sem vette... vagy csak nem akarta. Persze barátként mindenben támogatott, még abban a bizonyos helyzetben is, akárcsak Hoseok,és a többiek, de ő mindig is ezt tette.

Teljes családban éltem, igaz ,,szabályokkal" amik az éltemet megszabályozták, de örültem neki, hogy foglalkoznak legalább egy kicsit velem, kevésbé, hogy meg is szabályozzák azt, és alig engednek el engem bárhová is... De mikor tavaly kiderült, hogy az apámnak nem csak mi vagyunk, és van két mostoha testvérem... Minden akkor kezdődött és kibújt a szög a zsákból. Kicsit megváltozott minden. Anyumat is alig látom, apámat is szinte alig... Havonta kétszer-háromszor, mert a másik családjával foglalkozik. Persze miután kiderült tavaly, hogy apámnak nem csak mi vagyunk, mert mikor kicsi voltam összevesztek, és elment... mást boldogítani. Ezért van két mostoha tesom. Egy mostoha húgom és egy mostoha bátyám, aki két éve előbb született, mint én. A mostoha húgommal nem jövök ki, lehet azért, mert el van kényeztetve és ha valamit nem kap meg, világ vége van. Pedig csak 1 évvel fiatalabb, mint. Anyumat is szinte alig látom emiatt. De azt egyik sem tudja, hogy tudom, hogy mit rejtegetnek előttem. Azt várom, hogy talán elmondják nekem, de eddig semmi sem történt. Ez volt tavaly decemberben... most 2018 októberét írjuk...

De arra nem gondoltam, hogy az unokabátyámnak milyen ötletei vannak, amivel ki tud menteni mindenből, vagyis inkább megpillantottam a fényt az alagút végénél... De anyumról még nem esett szó... de fogalmazzuk úgy, hogy neki van egy szeretője... akinél hétvégénkét néha át megy. Hogy honnan tudom? Egy férfi jött érte kocsival, hogy elmenjenek a ,,valami vacsorára", de a kocsiban csak ők ketten voltak, és a pasinál aludt. A másik ok, ami kicsit nyomosabb, apámat soha nem becézi a telefonba, hogy:

,,szívem, drágám, maci".

Persze hazugság, csak még több hazugságot szül. Így előbb utóbb minden kiderül csak nem úgy, ahogy azt mi is szeretetük/szeretnék volna. De örökké nem eshet, így valamikor a napnak is ki kell sütnie, hísz semmi sem tart örökké. 

Hogy ez menyire igaz! 



________________________________________
Hát íme a prológus! Nem tudok mit hozzá fűzni... 
Remélem felkeltettem mindenkinek az érdeklődését ;) 



xoxo <Army_Lia> <3

Sunrise - Park Jimin FanfictionOnde histórias criam vida. Descubra agora