- Na jó akkor kezdődjön a film nézés! - kiabálta Tae majd leült a fotelba. A függönyöket behúztuk, a lámpákat lekapcsoltuk és kényelmesen elhelyezkedtünk. Mivel nem mindenkinek volt hely így ezt a problémát úgy oldottuk meg, hogy Jimin, én meg Jungkook egy popcornos tállal a földön ülünk. A fotelben Namjoon és Tae egy popcorn. Jin, Yoongi, Hoseok kettő popcorn a kanapén. Hát igen, mert elmondásuk szerint ők többet esznek, mint mi hárman a földön. Akkor nem látták a mekiben enni, vagy mi? Mert oké vékony vagyok és senki nem nézi ki belőlem, de irtó sokat eszek. Na jó inkább többet nasizok, mint az átlag ember... Leginkább chips és popcorn meg Nutella... Mert jó film és anime közben nincs jobb, mint enni... Főleg ha az a Shukogeki no souma, mert attól az animétől garantáltan éhes leszel. Amúgy meg nagy nehezen eldöntöttük, hogy akkor megnézzük a Fák jú tanár úr második részét.
- Utána nézzünk valami thrillert vagy horrort? - kérdezte Jungkook, mikor elindult és mutatni kezdték az introt.
- Én benne vagyok! - raktam fel a kezem. - Mondjuk... van a Beavatott a könyv, én azt olvastam, de a filmet még nem láttam. Már régóta tervezzem, de még nem jutottam el odáig. Vagy a Krampusz-t, igaz horror film, de már szinte mindenki látta a moziban, igaz vegyes jelzőkkel illeték meg a filmet. Mondjuk az Az átkot, azt is nagyon égen láttam!
- Csönd legyen, megy a film! - dobot meg V popcornnal.
- Taehyung! A popcornnal nem dobálózunk! Az egy szent rágcsa! - mondtam neki majd a TV felé fordultam és nézni kezdtem a filmet. A film vége felé éreztem, hogy laposakat kezdek pislogni, a végén már, a párnámra hajtottam a fejemet és úgy néztem a filmet egy darabig majd kép szakadás.
Reggel arra keltem fel, hogy a nappaliban vagyok és félhomály van. Persze elég fura helyzetben, mert az utolsó emlékem az, az hogy a párnámon fekszek ülve... de hogy kerültem Jimin vállára az már más tészta. Egyik keze a derekamon volt, a hátát meg a kanapénak támasztotta, pluszban volt rajtunk egy pokróc is. Jungkook a szőnyegen egy párna és egy pokróc társaságában szunyókált. Tae a fotelban volt elhelyezkedve és a pokróca a földön hevert. Nagy nehezen óvatosan leszedtem magamról Jimin kezeit majd felálltam, és megmasszíroztam egy kicsit a vállamat és a nyakamat. Suga a kanapén terpeszkedett és úgy szunyókált, viszont a konyhából halk nevetések hallatszottak ki, így kissé komás fejjel, de elindultam a konyhába.
- 'Reggelt'. - mondtam enyhén rekedtes, komás hangon.
- Valaki nem aludt valami jól. - mondta Jin én meg hümmögtem egyet. Csináltam magamnak kakaót majd leültem az asztalhoz.
- Mennyi az idő? - néztem körül az asztallévőkön. Namjoon enyhén kócos hajjal telefonozott, Hoseok, meg egy fokkal jobb elfogadhatóbb változatban volt, mint bandatársa Nam. A legfittebb Jin volt, aki egy kávé társaságában ült.
- 8:43. - mondta Nam, mire bólintottam.
- Magamtól soha nem keltem még ilyen korán. - engedtem el egy ásítást. Majd Jungkook jött be kicsit jobb állapotban, mint mi.
- Achim - mondta koreaiul, amiről én letudtam azt, hogy még korán van neki a magyarhoz és az agya még a koreainál van valahol...
- Valaki kialudta magát? Mert engem kidobott az ágy... vagy a föld ebben az esetben. Amúgy mikor lett vége a filmnek? - néztem Hoseokra, mert nekem kiesett pár dolog. Jó pár dolog.
- Igazából fogalmam sincs... Mert amint bealudtál, Jungkook is elaludt majd V fél álomban hallgatta a filmet... Utána én is bealudtam.
- De szerencsétlenek vagyunk! - raktam a fejemet az asztalra. Oké tény, hogy fáradt voltam, mert viszonylag korán keltem és a fél lábamat is lejártam, de vissza aludni nem tudok így egész nap nézhetem a kómás fejemet. - Remélem nem csak én vagyok kómás hajnalok-hajnalán.
KAMU SEDANG MEMBACA
Sunrise - Park Jimin Fanfiction
Fiksi PenggemarFőhősnőnk nem más, mint Jung Minah, aki J-Hope unoka testvére, de nem egyszerű a lánynak az élete, ha a szülei hazudnak és titkolóznak előtte. Egy apa aki megszabja a lánya életét, és megnehezíti amiben csak tudja, hísz nem könnyű egy félig koreai-f...