ᘛᘛᘕ4.Részᘔᘘᘙ

54 3 0
                                    

Nagy vívódás és veszekedés után győzött Jungkook és TaeTae a Monopoly-val, így kénytelen voltam elő halászni a társas játékot. Mikor meg volt én és Jungkook ugyan azt a figurát akartuk, pontosan a sport kocsit.
   - Jungkook, légyszíves ad oda! - vetettem be a kiskutya szemeket, ami kiderült, hogy nem válik be nála.
   - Nem! Én fogtam meg előbb! - próbálta kihúzni a kezeim közül.
   - Nem, mert én! Amúgy is fiatalabb vagyok! - nyújtottam ki rá a nyelvem és próbáltam kihúzni a figurát a kezei közül, de nem ment. Hoseoknál betelt a pohár, mert kihúzta a kezünkből a figurát, lenyúlta és Jiminnével kicserélte majd, ami maradt még a dobozban utolsó figura azt Jungkooknak adta. Így lett neki cipő, nekem meg hajó. Majd mindenki a START-ra rakta a bábuját. V egy talicskával volt, Jimin a kutyával, Hoseok gyűszű félével, Suga autóval, Jin vasalóval, Namjoon a bankáros volt és ő volt a kalappal. Egy körbe ültünk le a szőnyegre. Namjoon a bal keze felől, Jin, Jimin, én Hoseok, Jungkook, Suga és Tae.
vette a játék. Namjoon mindenkinek kiosztotta a bankkártyákat és mindenkinek 15M € volt rajta.
  
    - Na ki kezd? - rakta a tábla közepére a két dobókockát.
  
   - A legfiatalabb nem? - vette ki a játék szabályzatot Hoseok.

  - A játékot a legnagyobbat dobó kezdi és utána óra mutató járásával megegyezően haladunk. - olvastam fel a kezében lévő játék szabályt. Így fogtam a két dobókockát és dobtam vele ami a 9-re sikerült, majd a többiek is dobtak. Végül Tae kezdhette a játékot aki 12-öt dobott a mázlista...

   - Húzok egy balszerencse kártyát. - mondtam majd fogtam egyet, de nem mertem meg nézni.

   - Miért pont balszerencse? - kérdezte Jin.

   - Mert ha megbüntetnek téged mert telefonoztál vezetés közben az szerencse? - vontam fel a szemöldökömet. Igaz, csak 100K€-ot kellet fizetnem, de akkor is. 

   - Na? - néztem Hoseokra.
  
   - Fizesd ki a magániskola díjat 1,5M €-ot. - olvastam fel majd fejjel lefelé fordítottam és oda adtam Namnak a bankkártyámat, hogy vonja le. 
  
   - Szerencsétlen! - mondta mosolyogva Suga. 
  
    - Még nincs vége a játéknak Suga! Bár a fél szerencsétlenséget én húztam fel, szóval ha mindenkinek szerencséje lesz, akkor azt nekem köszönhetitek. - Utánam Hoseok jött, aki meglepetés kártyát húzott és a Fővám térre kellet vissza mennie, ami Budapesten található. Jungkook nem kapott semmit majd Suga dobott aki városnézésre ment Szegedre, és áthaladt a START mezőn, ezért felvehette a 2M€ -ot. Majd TaeTae dobott aki börtönbe vonult, mert a kifizetetlen számlái megtalálták. Már jó pár kört lejátszottunk, mikor végre börtön nélkül jutottam át a cél vonalon. 

   -EZ AZ!!! NAM KÉREM A 2 M€-MAT! - nyújtottam felé a kezemben lévő kártyát ő meg kicsit szomorúan, de rá rakta a 2000 € és vissza adta a kártyát, amin 6890 € volt, mert kikellet fizetnem a házak után valami szart... - Végre valami jó is történik velem! Olyan szerencsétlenül érzem magam... ez a mai nap, nem az én napom... - Kérek egy kis szerencsét! - néztem a mellettem ülő unokatesómra, de megrázta a fejét. 

   - Szerencsét nem adhatok, de reményt igen! Hidd el, hogy nem te fogsz veszíteni elsőnek! - mondta komolyan én meg lebiggyesztettem a számat. 

   - Ha nem adsz szerencsét, akkor minek is vagy? - kérdeztem, de nem vártam rá választ, de a fiúk jót nevettek. Majd játszottunk még pár kört, mikor Jin kitalálta, hogy ő neki áll főzni, mire mindenki bele egyezett. Meg mondtam neki, hogy ha valamit nem talál akkor majd szóljon. Így Jin pénze és a házai, a bankhoz kerültek Namjoon nagy örömére...

   - Csúcs forgalmi időszak lépj vissza 3 mezőt! - olvasta fel Jungkook majd vissza lépett oda ahonnan kezdte. Végre nem csak én vagyok Peches... Már lassan egy órája játszunk Jin nélkül, mikor végre meg van az első kieső, aki nem én! Hát szerencsém nem volt a játékban, de legalább nem estem ki. Taehyung az összes vagyonát elköltötte, mert kapott a hotel után egy számlát amit be kellet neki fizetnie így nem maradt neki pénze... Meg persze sorban vásárolta a hiteleket, mert van neki és úgy döntött, hogy akkor még veszi az egészet, de a következményekkel nem számolt. Nekem csak három házam volt, de tudtam fizetni rendesen és még maradt is 5040M €-om így én lett volna a következő szerintem akinek el fogy a pénze. Bár Tae túl költekezett egy kicsit mert a többieknek olyan 1-2 szállodájuk volt és 3-5 ház, neki meg 5 szálloda és 6 ház...

Sunrise - Park Jimin FanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora