2018.10.02.
Reggel az ébresztőm ébresztett fel 6:28-kor, evvel problémám nem is volt... a probléma ott kezdődött, hogy Hosi a hatalmas súlyával majd, agyon nyomott annyira szorított magához.
- Mimi, suli! - böködte a hátamat Hosi, mire ficánkolni kezdtem.
- Tudom... De nem akarok, és nem megyek! Majd bepótolom! - fúrtam a fejemet a párnámba, aminek jázmin illata van.
- Milyen nap van? - kérdezte már kicsit éberen Hosi.
- Kedd. Létsziii! Hosi csak ezen a héten! Kérlek!! - fordultam felé, majd rá néztem, nagy kutyus szemekkel.
- És a nene neked le is fogja majd igazolni? - húzta fel a szemöldökét.
- Ha nem, akkor elmegyek a dokihoz és megmondom, hogy beteg vagyok... - mondtam neki, nagy nehezen rá tudtam venni, hogy ne menjek suliba. Legalább nem mászkál egyedül, nem csinál semmilyen hülyeséget.... nélkülem vagy magától amibe bajba kerülne. - Lustálkodjunk még egy kicsit... Tudod, hogy nem vagyok a reggelek embere. - ásítottam egyet.
- Olyan vagy, mint Suga. Biztos, hogy az én rokonom vagy? Amúgy még el nem felejtem, a fiúk is majd jönnek ide... - mondta Hosi, mire rá kaptam a tekintetettem.
- Ezt, hogy érted? Mármint, hogy ide?- ültem fel majd rá néztem amolyan ,,mindent hallani akarok" módon.
- A fiúk még soha nem voltak itt... és megkérdezték, hogy a szünetet hol fogom tölteni, én meg elmondtam. Ők meg kíváncsiak voltak így meg egyeztünk, hogy ők is ide jönnek pár napra.- Most azt akarod nekem elmondani, hogy jönnek a haverjaid ide? És nem fognak véletlenül esetleg eltévedni? Jesszus! - fogtam meg a fejem ha esetleg ez megtörténne. Milyen hír lenne már, ha egész sajtó megtudná... Vagy, ha simán kiderül, hogy nálam nyaral a BTS...
- Budapesten a repülőgépről leszállnak majd valahogy csak eljutnak az állomásig... Onnan meg eljutnak ide az állomásra, ahol értük megyünk és ide hozzuk őket. - Hát igen a város és a falu 20 percre van egymástól kocsival kb. 10-15 perc). - Megmutattam nekik térképen, hogy a legközelebbi állomás a Kelenföldi és kocsival 10 percre van, a taxi meg oda szállítja őket. Onnan meg csak a városba találnak, ahol mi fogjuk őket várni. - Hát igen ez volt a terv... De vajon jól tudnak tájékozódni a maradék BTS tag? Vagy nekünk kell felmenni értük Budapestre, ahol nem vagyok otthon a dolgokban, hogy mi merre hány méter... Vagy egy másik városban szállnak le... Atya ég!
- Fogadjunk, hogy eltévednek és felfognak hívni téged. - ásítottam egyet majd a kezemet nyújtottam felé.
- Nem fognak. - mondta, de kezet fogott velem.
- De ha mégis... Kérek egy ingyen vacsit.
- Rendben. - mondta azzal megrázta a kezemet. - De egyszer úgy is fognak hívni, hogy leszálltak és x idő még Pécsre érnek.
- Miért? Már úton vannak? - döbbentem le. Erről nem volt szó. Akkor ma már látni fogom őket?
- Elméletben igen... Valahol... Olyan fél 9 körül fognak landolni.
- Akkor van még időnk. Szóval akkor reggeli, készülődés, doki, szabad program majd irány Pécs! Budapest és Pécs 3 óra, ami azt jelenti, hog dél körül lesznek Pécsen. Kilencre végzünk és kb. mehetünk Pécsre a 10 órásival ami 10:35-re fent van Pécsen, és még van időnk körül nézni a városban... - mentem a ruhásszekrényemhez közben Hoseoknak meséltem.
- 9:30.-kor indul a fiúknak a vonatjuk és 12:40 körül van Pécsen. Szóval van 2 óránk szabad amit a városban tudunk tölteni. Plusz, a városban is körbe vezetjük a fiúkat... De még mindig nem tudom, hogy hogy fogok velük szót érteni, mikor nem tudnak magyarul én meg koreaiul... Oké Namjoonnal még talán tudok angolul beszélni, hísz abból erős hármas vagyok, de akkor is. Szóval akkor nézni fogjuk egymást??
KAMU SEDANG MEMBACA
Sunrise - Park Jimin Fanfiction
Fiksi PenggemarFőhősnőnk nem más, mint Jung Minah, aki J-Hope unoka testvére, de nem egyszerű a lánynak az élete, ha a szülei hazudnak és titkolóznak előtte. Egy apa aki megszabja a lánya életét, és megnehezíti amiben csak tudja, hísz nem könnyű egy félig koreai-f...