9. Bölüm "Zaman?"

105 10 31
                                    

Yorumlarınızı bekliyorum...

sla_aslaan 'a ithafen... ♥️🌺

...

Bir çocuk...

Koşuyor etrafta...

Uzun kızıl saçlarıyla...

Bana bakıyor, gülüyor...

Öyle bir gülüyor ki, mutlu oluyorum...

Çok mutlu...

...

Gözlerimi açtığımda yatağımdaydım. Sanırım az önce gördüklerim basit bir rüyadan ibaretti. Peki ya neden bu garip hissediyordum? Neden bu kadar huzurla dolmuştum?

"Günaydın Makbule!"

Astro'nun cırtlak sesi uykumun açılmasını sağlarken sağıma döndüm. Çünkü Astro'nun sesi o taraftan gelmişti.

Ama o mavi gözlerle karşılaştım. Masmavi gözlerle...

Bir dakika, ben hangi ara uyumuştum? Ya da yatağa nasıl gelmiştim? Ayrıca Safir beni bütün gece izlemiş olamazdı değil mi?

"Safir?"

Gözlerimle buluşmuş gözleri daha da derin bakmaya başladı. Sanki bana bir şey anlatmak istiyor fakat dile getiremiyordu. Açıkçası bu çok tuhaftı.

"Ben hangi ara uyudum? Ne zaman buraya geldim?"

Safir, yutkundu. Yutkunduğu için adem elması hareket etti. Açıkçası bu, bana çok güzel gelmişti. Erkeklerin boynundaki o hafif çıkıntı çok hoşuma giderdi zaten.

"Masada yemek yemedin. Uykun geldi ve uyudun."

Açıkçası bu da çok garip bir cevaptı. Yalan söylüyordu. Çünkü birden yüzünü çevirmişti. İnsanlar yalan söylediklerinde yüzlerini çevirirlerdi. Elbette bu özellik, Safir için geçerli miydi pek bilmiyordum.

"Nasıl yani? Hiçbir şey hatırlayamıyorum."

Astro, ayağını yere vurmaya başlamıştı. Bu da yalan söyleyen bir insanın yaptığı şeylerden biriydi. Stresle birlikte vücudun harekete geçmesi.

Safir, Astro'ya öfkeyle baktığında Astro,

"Ben bir mutfağa gidip havuç var mı bakayım."

dedikten sonra zıplayarak içeri doğru kaçtı. Gerçekten de çok şüpheli davranıyorlardı.

"Bana bak Safir, zaten sana hala kızgınım neler olduğunu bana söylemelisin."

Bu cesareti nereden aldığımı gerçekten bilmiyordum.

"Neden kızgınsın?"

Yüzünü bana çevirdiğinde, ifadesiz yüzü beni yine ürkütmeye başlamıştı.

"Dün beni zorla öptün, so-"

Safir sözümü keserek konuşmaya başladı.

"Eğer seni öpmeseydim Ruh Avcıları tarafından ölmüş olabilirdin."

Ruh Avcıları mı? O da ne demekti şimdi? Ayrıca neden onca yer varken boynumdan öpmüştü? Elimden, yanağımdan öpse olmaz mıydı?

"Şu an ne kadar mantıksız konuştuğunun farkında mısın? Neden o kadar yer varken boynumdan öptün?"

Safir, aynı bir avcının avına yaklaşması gibi bana yaklaştı. Ben bu sefer kendimi korumak amacıyla cenin pozisyonuna girmiştim.

Zaman ÇiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin