-Великата книга я няма!- разкрещя се една от прислужниците в огромното имение. Сълзите започнаха да се стичат по лицето й и се разтича по коридора.
-Книгата я няма господарю!- нахлу в покойте на великия, стар Уанг. Двете големи порти на стаята останаха широко отворени, а мъжът се изправи от стола на който седеше и намръщи вежди.
-Какво?- извика с цяло гърло И Шин.
-Изчезнала е!- тя се изплаши и наведе глава, а сълзите не спираха.
Двамата се запътиха към стаята в която се пазеше книгата. През пътя И Шин бе много нервен, а госпожицата си представяше най-различни сцени от бъдещето й уволнение.
...
-М-майка ми е мъртва?- той повтори думите на по-големия и в очите му се оформиха сълзи. Мжеше да мрази тази жена, но не искаше да й се случва нещо толкова лошо. Не би пожелал такова лошо нещо на никой, но ето какво се случи.
Дже притисна устни силно една в друга и наведе глава. Погледа му се замагли и няколко сълзи се спуснаха по меките му бузки.
-Не плачи...- Бум се изправи от канапето на което бе седнал и се наведе до момчето. Постави двете си ръце на колената му и се усмихна мило. Разбираше тъгата му, но не знаеше как да го утеши. Помисли си, че се нуждае от една проста прегрътка, за това се надигна и обви ръцете си около тънкото тяло на момчето и облегна глава на рамото му.
-Не тъжи.- прошепна успокоително и погали гърба на по-малкия. От страна на Йонгдже се чу тихо хлипане и след това той отвърна на прегрънката. Джебум се усмихна и продължи да гали гърба на момчето бавно и нежно.
...
-Сигурен ли си, че е добра идея? Ако баща ти разбере може да ни убие.- Марк въздъхна и отново дръпна от цигарата си.
-Ако няма книга, няма да има Джебум създаващ проблеми докато я търси. - Даксън се подсмихна и обърна глава към другото момче.
-А и вече е при нас. Няма връщане назад.-зловещ и кратък смях се отдели от устните му и отново проговори.-Дай ми да си дръпна.- Марк му подаде цигарата, а Уанг я прие с удоволствие, дръпвайки си от нея. След няколко секунди димът излезе през устните му.
-Сега какво мислиш да напраниш?- Туан отново взе цигарата си.
-Ще се отърва от тях двамата.- добре познатата на Марк дяволита усмивка се загнезди на лицето на Джаксън, кето го накара да се подсмихне.
-------------
Бележка: Ваканция е което означава... повече ъпдейти~
ESTÁS LEYENDO
ɪғ ʏᴏᴜ ᴅᴏ [2Jae]
Fanfic-ДжеБум хьонг...- шептейки изплашено проговори, готов да пусне набиращите си сълзи. -Млъкни Дже.- Бум постави ръката си върху устните му, карайки по-малкия да млъкне. Сълзите на Йонгдже се спуснаха по лицето му, удряйки се с кожата на ръката на Джеб...