Nyáriszünet. Végre ez is eljött. Ez a tanév a csalódás éve volt.
A nyáriszünet első napján arra keltem fel, hogy legjobb barátnőm Hanna a Stolen beat egyik dalát énekli. Ez nem volt meglepő, hisz Latyák Bence nagy szerelme, rajongója volt. Személy szerint én nem vagyok annyira oda értük de barátnőm miatt meghallgattam zenéiket, bár eléggé idegesített mikor erre kellett felkelnem.
-Neeee!!-ordibáltam rá Hannára aki hirtelen rámnézett, megijedt majd elkezdett nevetni.
-Miéért most nincs jóó hangom??
-Dee csak inkább tátogj!-nevettünk mindketten.
-Mi a tervünk mára?-kérdezte izgatottan.
-Hát először örülök ha kikelek az ágyból. Dee ha gondolod akkor elmehetnénk a plázába.-ajánlottam fel.
-Nekem joo. Elmegyek a fürdőbe te addig öltözz fel!-parancsolta.
-Rendben főnök!Kihuppantam az ágyból és szekrényemhez siettem. Felkaptam magamra egy fekete haspólót, egy fekete farmert. Kifésültem hajam majd fejemre vettem fekete adidas baseball sapkámat. Hanna szerint ez a sapka nagyon kiemeli tengerkék szemem és szeplőimet.
-Lizaaaaa!!-ordibált Hanna a fürdőszobából!
-Igeen?-szaladtam be hozzá.
-Kijött a Stolen Beat új zenéje!!-mondta izgatottan.
-És te ezért hívtál?!!!-háborodtam fel.
-Hallgasd!-indította be a zenét.Alig kezdődött el a zene, de barátnőm már oda volt érte.
Mindketten elkészültünk majd elindultunk a plázába.
Kevés buszozás után beléptünk a boltba. A megszokotthoz képest elég kevesen voltak.
YOU ARE READING
Szerelmed Fogságában
RomanceEgy 16 éves lány élete teljesen megváltozik egy átlagosan kezdődő napon. Egy fiú teljesen az ujja köré csavarja a lányt. Csalódás? Megcsalás? Barátok elvesztése? Ezekre a kérdesre választ kaptok 🥰