Mikor megláttam nem lepődtem meg.Tudtam hogy be fog jelölni ,de viszont azt nem tudtam eldönteni hogy örülök-e neki vagy nem. Rámírt a szokásasos szia cica köszönéssel amire én egyszerűen sziával válaszoltam. Hanna Latyákkal beszélgetett egész este.
Letettem telefonom majd mély álomba merültem.
Nagyon érekes álmom volt.
Hanna és Latyák esküvőjét álmodtam meg.
-Jaaj annyira izgatott vagyok 😍-mondta Hanna miközben úton voltunk az esküvői ruha kiválasztására.
-Annyira örülök nektek ❤️-mondtam miközben egy autót vezettem.
Egy kis utazás után odaértünk. Kb 2-3 óra után sikerült kiválasztani a menyasszonyi ruhát.
Hanna ezt a ruhát választotta:Én egy ehez hasonlót:
-Nagyon gyönyörű vagy!❤️-dícsértem.
-Biztoos?-bizalmatlankodott.
-Igeen nagyon csinos vagy ❤️
-Köszi! Te is az vagy ❤️
-Ohh köszönöm!
A hazafele út azzal telt hogy barátnőm az esküvővel kapcsolatos dolgokat intézte. Egy héttel később elérkeztünk az esküvő napjához. Gyönyörű volt. Minden tökéletesen ment.
-Megcsókolhatják egymást-mondta a pap.
Ahogy ezt kimondta érdekes érzés kapott el. Hirtelen én álltam ott mint menyasszony és én csókoltam meg vőlegényemet, Buzás Bencét.
Hihetetlen volt. Azt hittem nem álmodok hisz mindent részletesen átéltem és megálmodtam.
Később egy másik álomban találtam magam.
Terhes voltam. Feküdtem az ágyon és Bence reggelit hozott nekem.
-Jóreggelt kicsim❤️-köszönt majd átadta reggelimet melyet egy rózsával díszített.
-Köszönöm Szerelmem!
-És hogy vagyunk?-kérdezte miközben odasétált hozzám és megfogta az akkor már nagy hasam.
-Remekül!-választottam.
Már tudtuk hogy fiúnk lesz így megbeszéltük hogy az apja nevét fogja örökölni.
-Bence.. te is olyan elképesztő leszel mint apád.-mondta miközben hasam simogatta.
Felnevettem majd néztem ahogy Bence gyönyörködik leendő kisfiúnkba.
Gyönyörű hangjával egy dalt kezdett énekelni melyet Bencének, közös gyermekünknek írt.
Csodálatos érzés volt. Elmondhatatlanul boldog voltam. Csak bámultam ahogy gyermekünknek énekel szerelmem.
Álmomból kopogás zökkentett ki. Hanna felöltözve szaladt le hogy kinyissa az ajtót.
YOU ARE READING
Szerelmed Fogságában
RomanceEgy 16 éves lány élete teljesen megváltozik egy átlagosan kezdődő napon. Egy fiú teljesen az ujja köré csavarja a lányt. Csalódás? Megcsalás? Barátok elvesztése? Ezekre a kérdesre választ kaptok 🥰