BlackWood 2.rész

322 19 2
                                    

-Nem játszunk egy menetet?-kérdezte Latyák majd fejét a biliard asztal felé billentette.
-Én még soha nem játszottam.-válaszoltam.
-Hát én nagyon nagyon régen biliardoztam már. Nem tudom hogy tudok-e még egyentalán.-mondta Hanna.
A két Bence egymásra nézzet majd Buzás így szólt félmosollyal arcán.
-Semmi probléma majd mi megtanítunk titeket.
Nem rég óta ismerem Bencét de tudom hogy ha fél vigyor van arcán akkor semmi jó nem fog történni, de lehet a pia hatásától már vártam mi lesz.
-Én benne vagyok-vágta rá Hanna én pedig csak bólintottam egyet.
Elsétáltunk a biliard asztalhoz és a fiúk megkezdték a "tanítást".
-Én tanítom Lizát.-jelentette ki Buzás.
-Ajajj.-suttogtam.
-Miaz?? Csak nem félsz? Nyugi nem harapok.- mondta miközben végig szemebe nézett majd a mondat végénél számra pillantott.
Ettől a perctől fogva teljesen úgy éreztem hogy csak én és ő vagyunk a földön. Bence odasétált hozzám egy dákóval kezében majd odaadta azt kezembe. Először volt még dákó a kezembe így azt sem tudtam hogy kell megfogni azt de Bence megmutatta.
A piától nagyon jó kedvem volt aminek nagyon örültem hisz rég éreztem már ilyen jól magam.
Bence átvette a testem irányítását. Elmagyarázta hogy mi a dolgom én pedig mint egy kislány engedelmeskedte. Addig eljutottam hogy "rásimultam" az asztalra hogy pontosan tudjak célozni.
-Tetszik ez a szoknya.- szólalt fel Bence mögülem.
-Hahaaa nagyon vicces. Gyere és segíts inkább.-mondtam.
-Te kérted.-mondta majd megfogta hátulról a csípőm és odahúzta magát testemhez.
Lassan lehajolt majd megfogta kezem hogy segítsen a golyó ellökésében.
Tetszett a gyengédsége. Közelsége miatt éreztem minden lélegzet vételét.
-Engedd el magad. Ne legyél feszült.-suttogta fülembe.
Vettem egy mély levegőt majd kifújtam azt. Elütöttem a golyót mely pont a célzott helyre ment.
-Ezazz.-örültem együtt Bencével.
-Látood ügyes vagy te.-bíztatott.
-De csak mert jó a tanárom.-mondtam majd elsütöttem egy félmosolyt arcomon.
-Ezz tetszik.
-Tudod azért csináltam.-mondtam majd nyomtam egy puszit a szája szélére amin meglepődött.
-Ezt miért kaptam?-kérdezte.
-Emlékszel mikor azt mondtad h akkor adod ide a jegyet a vidámparkba ha megpuszillak. Tessék. Így már nincs tartozásom.-mondtam füligérő mosollyal arcomon majd elimdultam asztalunk felé. A Hubertustól kicsit megszédültem így nem túl egyenesen sétáltam de Bence odajött megfogta derekam és együtt sétáltunk tovább.
Hannáék is odajöttek hozzánk majd kikértek mégegy kört.
-Van egy öteletem.-mondtam.
-Mi lenne az?-kérdezte Latyák miközben átkarolta Hannát.
-Menjünk haza és felelsz vagy merszezzünk. Anyáék úgysincsenek itthon. Ha kell meg pia akkor van az is.
-Jó ötlet.
Megittuk utolsó körünket majd elindultunk hazafelé. A fiúk a hátukon vittek haza így nekem úgy tünt hogy hamar eltelt az út.
Amint hazaértünk egy tál popcornért siettem majd elkezdtük a játékot.

Szerelmed Fogságában Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang