Valódi érzelmek?

306 20 3
                                    

-Egyenlőre csak annyit tudok hogy a magamévá akarom tudni.-mondta miköben végig szemembe nézett majd apró puszit nyomott nyakamra.
A puszi a nyakamra csak hab volt a tortán hisz alapból libabőrös lettem a szavak hallatán. Ugyan úgy éreztem mint ő.. Nem tudtam mit érzek csak abban voltam biztos hogy mellette akarok lenni.
Hanna és Latyák egymásra néztek majd mindkettőjük hatalmas mosolyt vitt fel arcára.
Körülbelül még egy órát játszottunk ami hatalmas nevetéssel zajlott le. Én többször csak Bencén gondolkodtam. Észrevettem hogy játék közben Bence többször figylete számat de próbáltam úgy tenni mint aki ezt észre se veszi.
Beszélgetés közben megittunk még vagy 3 felest így már több pia volt a szervezetünkben a kelleténél. Bence többször fogta meg akkor még csupasz derekam és csókolta meg nyakam.
A játék után meg egy kicsit táncoltunk majd elkerült az alvás témára a sor.
Hanna Latyákkal aludt anyáék szobájában én pedig Buzással a sajátomba.
Bementünk szobámba ahol én felkaptam magamra egy középcombig érő egyszerű fehér pólót és levettem nadrágomat. Bencének nem tudtam adni semmit így ő egy szál gyatyába töltötte az éjszaka hátralévő részét.
Befeküdtünk ágyamba. Én a lehető legtávolabb feküdtem Bencétől méghozzá kifordulva, majd éreztem, hogy megfogja derekam és egy gyors és erősebb mozdulattal megfordított és a lehető legközelebb húzott magához. Ahogy láttam ő már nem állt a pia hatása alatt. Teljesen józan volt. Bennem még bennem volt egy kicsit de egyentalán nem volt vészes. Mikor maga felé húzott még testünk nem ért össze teljesen. Volt két takaró, de mi inkább egyben aludtunk. Hogy azt a nehány milliméter távolságot megszakítsa a takaró alatt megfogta combomat majd magára tette. Még közelebb kerültünk egymáshoz de nem bírtam, úgy éreztem hogy ez még mindig nem elég így mégközelebb csusszantam hozzá. Kezeimet nyakába tettem. Mostmár minden porcikának összeért. A szívem hevesen dobogott. Már világosodott így beletudtam nézni gyönyörü barna íriszébe. Csodálatos érzés volt. Meg akartam csókolni, de tudtam hogy az első csóknak nem így kell hogy megtörténjen.
-He.. te tartozol nekem valamivel..-suttogta, majd megsimogatta arcom.
-Mi lenne az?-kérdeztem vissza.

Szerelmed Fogságában Où les histoires vivent. Découvrez maintenant